1 Mart 2009 Pazar

"kaderimdi garip ama gerçeğimdi"


Bu akşam haberlerini izlemedim ama, kanallardan birinin mutlaka "İstanbul'da bugün yazdan kalma birgün yaşandı" repliğini kullandığını varsayıyorum.


Eğer siz bu değerli repliğe denk gelmediyseniz ve istanbul dışında oturuyorsanız ( mesela farawayesoclose) sizi ben bilgilendiriyim; evet bugün acaip güzel bir hava vardı İstanbul'da. Sıcaklıktan ziyade güneşli hava depresif bünyelerimize ilaç gibi geldi. Ya da yine sadece bana öyle bir etki yaptı ben hemen genellemeye gittim.


Biz de hem bu havanın etkisi, hem de klan'ın balıkgillerinden Habip'in doğumgününü kutlamak münasebetiyle uzun süredir gitmediğimiz Beylerbeyi'ne giderek bir güzel kahvaltı yaptık ki sonrasında da kendimizi Moda'da alarak tam bir Anadolu yakası nostaljisi yaptık. Aslında klanın geneli için olağan olan bu süreç, benim gibi yaşadığı yakadan karşıya geçmeye üşenenler için farklı bir faaliyet halini aldı.


Şuan hafif boğazım ağrısa da, yorgunluktan ıhlamur yapmaya üşensem de, uykum bastırdığı için yeni kitabıma başlayamasam da pek şukela bir gün oldu, Pazar depresifliğim gitti ama bugünü bekleyen ütüler de yalan oldu.


Artık pazartesi gerçeği ile yüzleşip, mutsuzlukla karışık baş ağrısı eşliğinde yaparım ütülerimi...


Yine de güzel olanı düşünerek kendimi kandıracak kadar hayalperestim pek şükür...



imza: kırmızı yanaklı heidi'nin amca kızı...


fery'ye not: dahi anlamındaki de'lere dikkat ettim ama yine de asabiyetini bozan imla hatalarımı iletirsen, düzeltmeye hazırım.

2 yorum:

kusburnu dedi ki...

buradaki ilk de ayrı olacak.
ferry değilim ama bitişik yazılan ayrı yazılması gereken bağlaçlara ilgim yüksek.
Bizde hem bu havanın etkisi, hem de klan'ın balıkgillerinden

farawaysoclose dedi ki...

kıskandırmak gibi olmasın (?!) bizim buralarda bir rüzgar bir lodos, ayakta duramıyoruz.
of daha bahar da yaz da gelemedi buralara. hadi bahar fena değil de, Ankara'nın kuru ve sıcak yazları da hiç çekilmez.
kıymetini bilin şehrinizin :))

iş yerin şehir dışında olduğu için söyleniyorsun bazen ama en azından haftasonları deniz kenarı zevki yapabiliyorsun, ah ne şanslısın bir bilsen..