9 Mart 2009 Pazartesi

"istediğin gibi değil de buysam n'olucak"


merak ediyorum;

Nüfusu belirsiz ülkemin yüzde kaçı, süper loto'yu kazansam neler yapardım hayali kurmadı şu vakte kadar?

Ve hayal kuranların, şu şu evleri alırım diyenlerin ( biz tek evle yetinmiyoruz) kaçı aynı evin hayalini kuruyor?

Kaç kişi şuna, şuna birde şuna bu kadar para veririm derken, daha sahip olmadığı paranın akıp gidişine üzülüyor?

Ve peki  kaçımız, aslında çok standart hayallerin insanı olduğumuzun farkında?

Aslında hayaller bu kadar standart iken, yaşadığımız hayalin sıradanlığından neden şikayet ediyoruz peki biz? Her güzel şeyin rutine dönüşmesi ile sıkılacağımızı varsayarsak, belki para da sıkar bizi diye düşünsek...Belki de sadece hayali yeter bize... Dönem dönem bir an da olsa, ya benim olursa düşüncesi çekip alır bizi bu düz çizgiden.

AMa yine de ben Uğur Apartmanı'ndan bir daireye sahip olmayı çok istediğimden ve çalışma şartlarımı kendim seçersem daha bahtiyar olacağımdan; kim kazanacaksa bu lotoyu, kısmi haset içinde "o kadar para insanı bozar", " bu kadar kişinin hayali olan bir para mutluluk getirmez ki" türünden beyanatlar verebilirim, şimdiden söylüyim.

Loto trilyoneri olamayacaksam, gün gelecek dolar milyoneri olacağım diye kendimi kandırıp gözlerinizden öpüyorum sayın okur. Göz deyip geçmeyin, benim aklımın %82'si bu aralar gözüm için atıyor diyebiliriz.

Ps. Perşembenin müstakbel talihlisi; para kazansam bizim kuryeci çocuğu ameliyat ettirmek hedefim var, inanmazsın o ameliyatın konusu da göz...Ben niyet etsem, sen sponsor olsan diye şimdiden doğmamış coçuğa don biçmek istiyorum.


3 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

şu karikatürlerinin hastasıyım!!

para çıkarsa Uzanların satılık yalısını alacağım :P

malumafatrus dedi ki...

konuyla ilgili aşağıdaki habere bir göz atmanı öneriyorum; o yalı için sadece para yetmez galiba. Kaldı ki Allah bilir Uzanlar o yalıyda neler saklamıştır. Düşünsene birgün dip köşe temizlik yapıyorsun, hopp 10 yıl öncekinin telsim kontörleri çıkıyor meydana.

http://www.odatv.com/index.php?id=15043

farawaysoclose dedi ki...

haydaaaa!!! başkası göz koymuş meğer yalıya! :(