5 Mart 2009 Perşembe

"duma dum duma duma dum, senmişsin yerim yurdum"


Bu sefer bir yanlış anlama söz konusu değil, bir kere okumakla kalmadım, tekrar okudum ki yanlış anlayıp yine kendi kendime geyik yapar hale düşmüyim.

Sağolsun Unakıtanlar yokluklarında bünyemizde eksik kalan absürdlük oranını havalanına gelir gelmez arttırmaya başladılar. Röportajlarını okuduktan sonra bir kez daha bir çift birbirine bu kadar mı yakışır diyorum ve gerçekten Allah ayırmasın diye diliyorum.

Sırf Ahsen Hanım için de, Sn. Unakıtan en kısa zamanda milletle ilişiğini keser de, kendisini yeniden ve sadece eşine mal eder.

ps. o kadar çok de var ki, kesin birinden biri hatalıdır. Umuyorum en azından birini doğru yazabilmişimdir.

1 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

bizden uzak birbirlerine yakın olsunlar da, hakkaten bir çift bu kadar mı birbirine düşkün olur?! bunda yıldan sonra birbirinden sıkılmaz da tam tersine şaklabanlığa varan bir düzeyde birbirleri ile aşık maşuk olurlar :D