10 Mart 2009 Salı

"bu kadari var bana hayatta, yetinirim belki"


Vorlesung: "bu bir hayat hep tesadüf be arkadaşım" yazısıdır...

Bendeniz Erdem Yener'in Belki klibine iki kere tv.de denk geldim. Tanımadığım bir çocuk koşuyor, güzelce de bir şarkı söylüyordu. Klibin sonunda ismini beynime yazdım ki bakıyım kimmiş, kimin nesiymiş. İkinci kez denk gelince, bari telefonuma not alıyım ismini dedim, yine es geçtim.

Ama ne tuhaftır ki, sonra kesişemedik Erdem Bey ile. Taa ki, manasız flexi reklamlarına kadar. Evet kendisi dan kek magma reklamlarında da oynamıştı, ama flexi reklamları sayesinde sorgulamak istedim; nerde gördüm ben bu çocuğu diye.

Pek tabiiki imdadıma sözlükk yetişti, "yavrucum uyuma bu çocuk aslında reklam yıldızı değil, şarkısöyleyici" dedi. Pek değerli sözlük yazarlı sağolsun, hayatımın bir puzzle köşesi daha tamamlandı. Emeği geçenlere teşekkürlerimi sunar, bugünkü kişisel gelişimimi tamamlamış olmanın huzuru ile uykulara dalarım.

ps. Ama üstadım, bir insan sakal sayesinde bu kadar mı değişir diye de düşünmeden edemiyor.

1 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

o klipteki koşuş sahnesi "million dollar hotel" filmini anımsatıyor :)