5 Mart 2009 Perşembe

"belki de yıllar sonra rastlarım sana"


Bir sosyal faaliyet olarak Zuhal Olcay konseri;

Efendim renkli ve hareketli sosyal hayatımızın bir gününü daha sakin bir aktiviteye ayırmak gayesi ile kızları da koluma takarak Zuhal Olcay konserine gittik dün akşam. Kızları derken aslında bir tanesi zamanında gelmişti, diğeri – hani şu kıvırcık olan- her zamanki gibi geç kalmıştı.

Öncelikle BKM’nin salonuna dair memnuniyetsizlik hislerimi size sayıp dökmek isterim. O kadar para kazanırken, yeni bir salon yapmaları gerektiğinin farkında değiller mi acaba? Ya da konser falan filan kasmasınlar, başka yerler ayarlasınlar bu aktiviteler için. Ola ki Çok Güzel Hareketler Bunlar’a gitsek, kalabalık ve basıklıktan bayılabilirim sanki gibi geliyor bana.

İlk olarak kötüleri sonra güzelleri söylemek mantalitesi ile devam edersek; Zuhal Olcay’ın peruklu kısa saçı pek fenaydı. Yani ben o saçın peruk olduğunu anlasam bu kadar üzülmezdim tabii ama gerçek sandığımdan bide üstündeki elbise de beni mahvettiğinden konserin ilk yarısı üzülüp durdum kendisi için. Yaşlılık kötü bişey değil, ama yaşlandığınızı da kabul etmek gerekir bence. Misal, kollarınız sarkmış ise ve spor da yapmıyorsanız giymeyiniz öle kolsuz kıyafetler.

Heleki saçlarınız uzunsa kısa saçlı peruk da takmayınız, çünkü peruk kısa saçlılar uzun saça hasret gidersin diye takıldığında anlam bulan bişey. ( bknz. Travestiler)

Yani şekilcilikten mütevellit konsere adapte olmamız zor oldu. Sanırım “ Ankara’da Aşık Olmak” ile konser havasını yakalayabildim. Gecenin sözü de sanırım Zuhal Olcay’ın şarkıyı anons ettikten sonra, nerede kolay ki sanki demesiydi.

Şizofren haliyeti ruhumdan ötürü, Zuhal Olcay ile Gürol Ağırbaş’ın gayet sevgili olabileceklerini düşündüm. Ekibin maestrosu o olduğu için mi bilmiyorum konserin ağırlığında Gürol Ağırlıbaş’ı izledim.

Bu kadar yakından izlediğim içindir mi bilemem, Zuhal Olcay mimikleri ile pek yordu beni. Keşke tiyatroculuğunu geri planda bıraksaydı dedim çoğu zaman.

Yine Aşk Var’ın ismini Yine Akşam olarak anons etti Zuhal Olcay ve ben orda, yahu olur mu o şarkıda Yine Akşam geçmiyor diye ukalalık yaparak Bilgi’nin başının etini yedim, sonuçta şarkının içinde Yine Akşam vardı ama şarkı en nihayetinde ismi Yine Aşk Var olduğu için galip belli olamadı.

Konser nedense pek kalabalık da değildi..Buna rağmen D sırasının en sağında oturmak gibi bir seçim yaptığımızdan, Gürol abi ışıkçı ve sesçilere bişey işaret ettikçe ben üstüme alındım. Konser biraz yeni albüm konseriydi, ama buna rağmen birkaç müzikal şarkısı söyledi ki, onları söylemeyip başüstü şarkılarından bir El Gibi söyleseydi daha bahtiyar olurdum.

Yine de haftaiçi aktivitesi olaraktan, konsere gitmek, sigara içilmeyen bir konsere gitmek, 22.30’da başlamayan bir konsere gitmek benim için güzel bir social event. 25 Mart’da da Şevval Sam varmış, bilgi ile hop diye biletimizi aldık Biletix’e hizmet bedeli de ödemediğimiz için pek bahtiyar olduk.

Yani nasıl desem, beni izlemeye devam et pek saygıdeğer okur.

Hiç yorum yok: