1 Şubat 2009 Pazar

"söz olur azalır dertler"


Yarın sabah uyanmamak için haklı gerekçeniz;

"İnsan çalışmak için yaratılmamıştır. Çalışınca yorulmasından belli..."- Tristan Bernard

* Pazar şizofrenliği;

Demet Akbağ ile Yılmaz Erdoğan'ın bence arası bozuk. Yani illa ortak iş yapmak zorunda değilller, ama DA bir kere de çok güzel hareketler bunlara konuk olmadıysa, hiçbir şekilde yanyana gelmiyorlarsa var bunun sebebi, ama nedense magazin aleminin değilde sadece benim dikkatimi çekti bu hadise, şuraya iliştiriyim istedim bende....

* Pazar yakışıklısı;

Aslında geçen hafta izlediğim Sürmanşet hakkında iki kuple yorum yazmaktı gayem, ama Sinan Tuzcu'nun bir fotosunu görünce ( yazıya ekli olan tabiki), oyuna da o yazdı diye gitmişken, kendimizi kandırmayalım istedim. Oyun sayesinde dirak ettiğim bir gerçek, Dolunay Soysert'in pek güzel olduğu, bunun içinde Allah birbirlerine bağışlasın biz uzaktan izleriz diyoruz.

Ama burçlarla alakadar bir erkek de ne sempatik geliyor insana anlatamam:)

* Haftanın hadisesi;

Perihan Mağden'in her sıkıldığında yaptığı gibi yine yazmalara ara vermesi... Bende böyle ara verebileceğim ve dönünce beni koşa koşa alacakları bir iş istiyorum çok mu?
* Haftanın en çok dinlenen şarkısı;
Nazan Öncel- Hatırına Sustum

* Haftanın itirafları: Hadise'yi ne çekici ne de güzel buluyorum. Haliyle erkekler hadise de hadise derken şaşakalıyorum.

Aslında daha öncede biliyordum ama bugün hürriyetin ekini okurken iyice idrak ettim, yüksek dozda bir homofobiğim...Yani bir erkeğin başka bir erkeğin omzuna kafasını dayaması, Ferhan Özpetek sinemasında bile romantik bişeymiş gibi gelmiyor bana. (
http://www.hurriyet.com.tr/pazar/10900920.asp?gid=229)

* Haftanın talebi; İdo'nun cuma akşamı bandırmaya son sefer saatinin saat 20.00 olarak güncellenmesi. Tamam benim işim gebzede ama hangi normal çalışan insan 18.30'daki sefere yetişebilir cuma seferinde... Bununla ilgili yoğun taleplerimi resmi alana da taşıyacağım.

* Haftanın "kızım olssaydı evlensin istediğim" kişisi: Kutsi:) Biliyorum kendisi evli ama çok efendi buluyorum onu, böyle Beyaz türünden iyi aile damadı adayları gibi olmasa da benim için ideal bir damat kendisi...

* Haftanın ikilemi; 14 Şubat'a karşıyken, Zuhal Olcay'ın ilk albüm konserinin 14 Şubat'da olacağını duymak. Gitmek ve gitmemek arasında kalakalmak.

* Haftanın ve hayatımın hayali; evden yapıp aradaki toplantılarla kotarabileceğim bir iş...

2 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

Hadise'de erkekler ne buluyor ben de anlamıyorum! kısa bacaklar, sıradan bir surat, vücut desen normal öyle ahım şahım değil

malumafatrus dedi ki...

bide gurbetçi türkçesi yok mu:)