10 Şubat 2009 Salı

" gel uçurtma bayramları var, haydi sevin de gel"


Bugün özel bir gün olarak olsaydı;

*Uzun uzun düşünerek, virgülünü noktasını sorgulayarak, sayısız kez yazılıp yazılıp silinerek atılan mesajına karşılık “ ok ” türünden bir cevap alan gönlü kırıkların;

*Radyoda çalacak bir sonraki şarkıyı o bana söylesin diye dilek tutup, en absürd şarkı ile karşılaşanların;

* Karnı çok ama çok açken saçma sapan bir yemek seçiminden ötürü aç kalanların;

* Kira zammına yakın ev sahibine elindeki sayısız alışveriş paketi ile yakalananların;

* Hoşlandığı erkeğin karşısında yemek yiyemediği için onunla yemek yemekten kaçan liseli kızların;

* Bir an avvel eve gitmek isterken, anahtarı evde unuttuğunu için sokakta kalanların;

* Şubat başında biri ile çıkmaya başlayıp, sevgililer gününde bir şey yapıp yapmama arasında fena halde kalan erkeklerin;

* Çok severek aldığı bir kıyafetle mağazadan çıkarken, aynı modelin kendinden çok daha güzel durduğu birini görerek kıyafete olan ilgisini bir anda kaybedenlerin;

*Bir proje üzerinde çok çalışıp, ufacık bir hata ile tüm emekleri boşa gitmiş gibi hissedenlerin,

Günü olsun isterdim.

2 Mart’ da mesela Kadınlarla ve kadın kılıklı erkeklerle çalışmak zorunda kalan kadınların günü olsun...


2 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

hoşlandığın biriyle yemek yerken "bir salaya alıyım" çıt kırılganlıgına girmemek lazımmış, bunu öğrendim, o marullar salatalıklar insanın ağzında büyüyor, her lokmada daha yüksek çiğneme sesleri çıkıyor vs.
spagetti filan da başa bela. sandviç yerken de ağzı kocaman açmanın getirdiği çirkin görüntü var. şöyle minik dilimlere kesilip kibarca yenecek birşey seçmeli :))

malumafatrus dedi ki...

bence makarna için en uygun ravioli olabilir, risotto da rahat yenir, bide tabii sosu az etli yemekler de kibar kibar yenilebilir:) ben zaten bu kadar yemek seçerken, bide buna kasssaydım temelli aç kalırdım ama insan lise döneminde takılıyor bunlara, kazık kadar olmuşken takılacak başka noktalar buluyor.