16 Şubat 2009 Pazartesi

"dünya tersine dönse vazgeçmem"


Yepyeni bir hafta, üstüne üstlük meymeletsiz bir Pazartesi ve ben masamın başına geçtiğinde, hiç haberim olmayan bir albümü dinlemeye başlıyorum.

Kenanımın süpersonik şarkısını Müslüm Baba söylüyor ve ben Murathan Mungan sayesinde sevmeye başladığım bu adamla yeni haftaya giriyorum.

Albümün adı Sandık. Tam da geçen hafta yeni şarkılar edinmemiştim diye hayıflanırken, süper bir haber oldu bu bana. Böyle başladık, bu albüm çeşitliliğinde bir hafta olup, su gibi geçer herşey inşallah.

Ne diyelim hakkımızda hayırlısı...

2 yorum:

özkan dedi ki...

valla tavsiyen üzerine dinledim ve karar verdim ki şarkı aslında olduğundan daha güzel müslüm baba bile yok edememiş :)

malumafatrus dedi ki...

valla en sonunda bu da oldu, D&R'a gidip, Müslüm Gürses'in yeni albümü geldi mi diye sordum, sormakla kalmadım cd.yi aldım:) Yaş dönümü dedikleri böyle bişey sanırım, yapmam denilen birçok şeyin yapılmaya başlaması...

(coming soon: Pırasa da yerim belki)