5 Şubat 2009 Perşembe

"dalkavuklar var niçin, her şey onlar için"


Kendin sor kendin cevapla...

Bir insanda en çok neden nefret edersiniz?

Ağırkanlılıktan ve cimrilikten.

Yani ağırkanlılık böyle gamsızlık gibi değil...

Tamam herkes tez canlı olmasın o zaman dünyanın hızı epeyce bir değişirdi ama yine de bazı şeyler için genç dinamik aktif olsak.

Ve evet herkes benim gibi para hesabından bir haber olmasın, hatta tutumlu da olsun ama cimrilik, ıyyhhh ve ıyhh diyorum.

Israrcı insan da sevmem zira. Sen birşey yapmışsındır; ay aslında sana şöyle böyle çok yakışır der, demekle kalmaz her gördüğünde bunu vurgulamakta fayda görür. Ama hiç şunu sorgulamaz, bu kızda da bir irade var, ve kendi hissiyatı ile yapmış, sana da ben çok sevdim diyecek megolamaniteye sahip değildir.

Yada ayy çok güzel, bence kesinlikle yemelisin, çok şey kaçırıyorsun diye saçma sapan yemekler için 2 saat laf ederler. Bu arada karşısındaki şahıs kişisinin yemek konusundaki gıcıklıklarım adından bir kitap yacağından bihaberdir.

Bide dengesiz insanı hiç sevmem. Sabit ötesi sabit bir insanımdır. Kararsızlığımında bir istikrarı vardır, bunun için bugün öyle yarın böyle ablalara, abilere bakakalırım. Bazen sorgularım niye diye, sonra anlarım ki asıl sorgulama onların içinde, onlar cevap buluna kadar oralardan kaçarım.

Uzun lafın kısası insan sevmem...Her zaman az ve öz muhabbetten yanayım. Konuyla ilgili bir diğer eser için Umut Sarıkaya’nın geçenlerde kopyaladığım yazısına da göz atmanızı öneririm.


ps. yazının başlığını bulunca, dalkavukluklardan da nefret ettiğimi idrak ettim...
ps.2. salak insan direk kategori dışı, ona olan hissiyatlarımla ansiklopedi yazmak istiyorum.

2 yorum:

Fery... dedi ki...

insan sevmem ne demek ya, bana bunu bi açıklasana tuğbişim ????

malumafatrus dedi ki...

gereksiz insan sevmiyorum desek:)gereksiz insanı da sana bilahere tasvir ederim ama...