13 Ocak 2009 Salı

"sonra gördüm seni içten gülen gözlerini"


Ve ayçaaaaaaa şen’in ilk albümü nihayetinde müzik marketlerde...

Albümü bütünen daha dinleyemedim, çünkü gönlüm ikinci şarkı kalpsizsin de kalıverdi.

Hatta dün dört* dört’ünde albümünü aldım, onuda aklı selim şekilde dinleyemedim.

Bu saatten sonra albüm kötüymüş demem takdir edersiniz ki, çünkü benim olayım müzikten ziyade ayça ve şarkı sözlerini... Onları da kartonetten okudum, beğendim, aferini verdim.

Güzel şarkılar hayatı mutlu kılıyor...Ben bunu bilir bunu söylerim. Sabahın köründe kalksanız da, kitap okumanız için gereken ışığınızın pili bitsede, şehirlerarası yolda uyumanın güzelliği ile hemen eve gitmenin ikilimine düşseniz de şarkılar ile daha da kıvama getirebiliyorsunuz herşeyleri.

Bu kadar reklamdan sonra birileri de benim sayemde albümü alırsa ne güzel... Konseri olsun onuda herkeslere duyururum hiç merakınız olmasın. Burak Güven’i zaten çok severdim, bu albüme vesile olduğu için daha birçok sevip, ikisi beraber Sonu Belli’yi söylesin diye şarkı taleplerini de bulunacağım.

Artık susup, şarkıyı dinlemem lazım ki ancak böyle böyle şarkının sözlerini de sizinle paylaşabilirim.

bütün arkadaşlarım evlenmiş,yuvasını kurmuş mutlu mutsuz

kimsecikler kalmamış sokaklarda

rehber yırtık pırtık olmuş artık eskilikten sararmış

yeni numara eklenmemiş, sen olduğun yıllarda

aslında seni unuttum, kırk yılda bir sadece

romantik şarkı dinlerken gelirsin aklıma

o da neden bilmiyorum, yaptıklarını hazmedemiyorum
kendime anlatıyorum ama laf dinlemiyorum...

kalpsizsin, kabul et sen, sen bir kalpsizsin...

bu gece ne kadar bulutsuz, gökyüzünde bir yıldız,
parlak, kusursuz ve yalnız bir de dolunay
sokakta sarmaş dolaş
sevgililer yürüyor, aklımdan geçiyorsun
güvensiz ve yalnız

yalnızsın, yalnızsın kabul etsen yapayalnızsın...


herkeslere afiyet, ayça'ya da hayırlı olsun.



Hiç yorum yok: