17 Ocak 2009 Cumartesi

"o da neden bilmiyorum..."


Meraksal hadiseler;

Bir kapıyı bir kere kitlemek ile iki kere kitlemek arasında bir fark var mı? Yoksa ben niye bu kadar zamandır yoruluyorum öyleyse?

Aktörler kendi filmlerini perdede izlerken gerçekten beğenebilir mi? Yani bana o kadar detayını bildikten sonra pek mümkün olamaz gibi geliyor niyeyse?

Arzum Onan ile Mehmet Aslantuğ ayrılırsa türk medyasının eline ne geçececek? Mükemmel çift yokturu mu ispat edecekler bize?

İş hayatında içilen içeceklerin bir çoğunun can sıkıntısı amaçlı olduğunu farketmeyen var mı?

Çalışanların şubat tatili neden olamıyor? Okula gidenlerden tek farkımız ödev yapmıyor olmamız bence, yoksa onlar maaş almıyor ama onların kira ödeme dertleri de yok zaten.

Dünyanın en güzel şarkısını en fazla kaçkere üst üste dinleyebilirsiniz? Ben bu aralar bunu öğrenmeye çalışıyorum.

Ortak noktalarınızın her birini bir başka arkadaşınızla mı yoksa farklı farklı arkadaşlarla paylaşmak mı daha zevkli olur? Yani kitaplar konusunda a ile, basketbol konusunda b ile müzik konusunda c ile arkadaş olmak sanki daha vizyon açıcı olabilir gibi geliyor bana.

Bir kadına siyah boğazlı kazağın yakışmama ihtimali var mıdır?

Her bandırmaya gidişimde banvitin de deplasmana gidecek olması rastlantısal bir tesadüf müdür?

Alışveriş bağımlılığı nasıl tedavi edilir? Tedavi edilebilir mi?

İnsanlar nasıl olurda balkonsuz evlerde yaşamak için acaip paralar verebilir?

Her hastalandığınızda yanınızda annenizin olmasını istemek güdüsel mi genetik bir hadise midir?


Formula 1 Türkiye etabı artık olamayacak haberinin gerçek olmama ihtimali var mı?

3 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

Balkonlu ev alıp da ilk iş balkonu pimapenle kapatıp mutfağa katan bir milletiz biz! :))

Fery... dedi ki...

ayyy evettt yaaaa, benim annem de mutfağa katmasa da her tarafını cam cam cam yaparak balkonu balkon olmaktan çıkardı neyseki tamamen açılıp kıyıda köşede toplanabilen camlardan... balkonsuz ev olur mu yaaaa....

malumafatrus dedi ki...

valla bizim bandırmada rüzgardan durulmadığından mecbur kaldık:( Ama tabii anneler balkonları ıvır zıvır ve çicek ile doldurup, alacağımız iki kuple temiz havayıda çok görebiliyorlar bize...