14 Ocak 2009 Çarşamba

"hiçbiri seni söylemez hiçbiri söylemez oldu "


yahu bu adam bu kadar zamandır neden yazmıyor,


nerde ?


ayrıldı mı?


başka gazeteye geçecek mi, mesela ciner'in yeni gazetesinde mi yazacak? sorgulamalarını birben mi yapıyorum acaba?


Dün gece rüyamda gördüm. Teşvikiyedeydik tabi ki...Nerde yazıyorsunuz artık dedim, şaşırdı utandı. Ben yazar değil, köşeciyim dedi. Yani aslında ben yazar değilseniz köşecisiniz öyleyse dedim, o da pek güzel güldü, arabada bekleyen arkadaşının yanına koştu , rüyamda bitti.


Ama elde var yine sıfır...


Cihangir'de Cengiz Semercioğlu'nu görürsem yoldan çevirmek veya haftaiçi birgün boyunca nişantaşı house cafe'de beklemekten başka çarem yok, başka türlü Mansur Forutan'ın şuan nerde ne yaptığını öğrenemeyeceğim.



peki ya sonuç??


elde var sıfır...

1 yorum:

özkan dedi ki...

insan bi duyuru yapar ya,
inşallah başka gazeteye geçer de akşamın lanet internet sitesinden kurtuluruz, gerçi yenilemişlerdi sanırım ama hiç hoşuma gitmedi yine de

hayat bilgisi kuvvetli, sokaktaki dargelirlinin halinden anlayan, çok güzel durum tespiti yapabilen bu abimi özledim harbi. yazsa artık.