4 Ocak 2009 Pazar

"dost gördük düşman gördük alıştık haliyle"


bu şarkıyı ilk defa bugün dinledim. Sözleriyi günce'nin kendisi yazmış. Bir aşk şarkısının adının esnaf lokantası olması biraz ironik. Aslında şarkı bence öle aman aman bir aşk şarkısı da değil, bunun içinde bir konuya ilişkin sözleri pek manalı geldi bana.


Gelinim sana söylüyorum, kızım sen anla hallerinden biri... İmalı yazıları sevmem ama cidden bazı insanlar fevkalade şekilde hayatı öğrettiler bana, ama ben şarkıdaki gibi beddua etmem diye söz veremiyorum, hatta bedduayı 2 gün önce etmişte olabilirim, yinede kimseye tavsiye etmem, vicdani yükü pek fazla.


giydim yalnızlığımı çıktım dışarı

soguk sokak fakir ve ayrıca küstah

çektin beni adım adım içine

sersefil duyguların pençesinde

giydim yanlızlığımı çıktım dışarı

soguk sokak fakir ve ayrıca küstah

çekti beni adım adım içine

sersefil duyguların pençesinde

oturdum bir esnaf lokantasına

kanattım zamanı avuçlarımda

varsa kalan bir kuruş gençliğimde

nonu da harcadım bu gece düşünmeden

rahat ol beddua etmem ki sana

demokrası var mı söyle sanki aşkta

hatta belki bir gün teşekkür ederim

hayatı ögrettiğin için bana

rahat ol beddua etmem ki sana

demokrası var mı söyle sanki aşkta

hatta belki bir gün teşekkür ederim

hayatı ögrettiğin için bana

1 yorum:

Fery... dedi ki...

hiç sevmedim ben bu şarkıyı, bir kere dinledim kulağımı tırmaladı... bir ikincisi olmayacak sanırım :)