4 Ocak 2009 Pazar

"bir keşkeye daha yer yok kalbimde"


Tatil sebebiyle eski yazılara devam...


nasılsın -uzun zamandır hatrını bile sormadığım- sayın okur?

İntreraktifliğini tek yönlü dahi bile olsa sürdürüken şimdi herşeyini kaybeden bu space'in sahipçisi olarak, yineliyorum, haftada 3 tatil günü, depresyonum az olsun, günün yarısında çalışmak zorunda olduğum bir işim olsun, hep space yazacağım, her şaçmalığı buraya karalayacağım, anlamsızlığı anlamlandıracağım.

Aslında şu an vücüdumda azıcık daha kafein olsa, ne güzel yazıcak şeylerim vardı, hatta ciddi yazılar bile yazabilirdim ama ne yaparsınız, siz hiç ben çay içmiyim diyen bir entel gördünüz mü? Benimde bünyeme o kara sıvı girmeden sabah mutluluğum pek anlamlı değil. bide bide hayat hep cuma olsada daha çok yazabilirim sanki.

Bu nadir rastlanan tarih de hepiciğinize ( buda çok iğrenç bir kelime oldu) cuma saadetleri, habip'e dün münasebetiyle mutlu yıllar, bana upuzun cumalar, bide inanç, yine herkeşciklere hoppidi hoppidi günler diliyorum.

Öpüyorum....

pek tabiki lay lay ve lommm


Üstat'da yayınlanma tarihi; 29 Şubat 2008

Hiç yorum yok: