26 Ocak 2009 Pazartesi

"bir, bir aklıma düştü eski resimler"


Domino etkisi gibi birşey bu... Kaynağına inemedim, ilk soruyu kim sormuş keşfetmesem de feri hadi bakalım diyince başladım yazmaya, ama kimseyi sobelemeyim dedim. Tamamen oyunbozancılık hadisesinden ama zaten önemli olan insanın kendine ayna tutması değil mi diyerek, sınav sorularını sırasına göre cevaplıyorum.

Yaptığım 4 iş;O kadar iş yapmadım gibi geliyor ama para kazandığım 4 işte çıktı hayret ettim. Sonradan da bunları silmeye karar verdim.

Defalarca izleyebileceğim 4 film;Aslında izlemediğim o kadar film varki, eski filmleri tekrarlamak gibi bir lüksüm yok ama tv.de denk geldikçe bolca izlediklerim.
1. Büyük Umutlar
2. 50 First Date
3. Crash
4. Kusursuz Dünya


Yaşadığım 4 yer; genelde hep okul sebepli

1. Bandırma

2. Balıkesir
3. istanbul

4. kısmet artık

İzlediğim 4 TV programı;

Bir tv insanı olarak bunu sadece 4 ile sınırlandırmak ne kadar zor:) Aslında cnbc-e’yi tek bir hanede değerlendirirsem, herşeyi sığdırabilirim.

1. Canım Ailem
2. Pushing Daisies, Chuck, Heores, How i met your mother, Big Bang Theory
3. Yaprak Dökümü ile eş zamanlı Avrupa Yakası
4. House, The Guardian


Tatil için gittiğim 4 yer; burda 4 rakamını elde etmem pek mümkün değil gibi ama deneyelim.

1. Bozcada
2. Dikili, Çandarlı, seferihisar
3. Marmara Adası ( olmasaydı daha güzeldi ama)
4. Altınoluk ( çocukluk halleri)


En sevdiğim 4 yemek;

Yemek hadisesi benim için derin yara... Annem için katmerli dert ama...Eskiden de yemek seçerdim ama şimdi yemek yeme zevkini tamamen yitirmiş hallerdeyim ama yinede anketimiz için süper 4’lü menümü çıkartabilirim buraya.
1. Yufka
2. Sütlü çorba
3. Annemin kızarmış patetesi
4. en güzel yemek olarak da tabi ki kahvaltı

ps. Fuhrerschein sayesinde hatırladığım unutmamı uzun süredir yememe bağladığım friğ pilavı:)


Hemen şimdi olmak isteyeceğim 4 yer;

1. Şartlar sebebiyle qatar’da, yoksa hiç işim olmaz o taraflarla.
2. Bandırma da çok güzel olurdu... ( Bu hafta sonu gidiyorum bereket)
3. İş günü hisar sahillerinde ( vapurla her ikisi de ziyaret etmeliyim)
4. Sapanca’da evce reçellerinin yemyeşil bahçesinde uzun uzun yemek için.


Bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer;
Çok net bir tarifim yok ama okyanus cevabı karizmatik olurdu gibi geldi:)
Burda devir teslim yapmıyorum, ben yazdım, nostaljik oldu, başkalarına sormak için kendi sorularımı üretmeyi planlıyorum.


5 yorum:

gultig dedi ki...

tilkilik yapmissin kimi sorulara 4ten fazla cevap vermissin :) bir de simdi senin bloga bakarken sunu gordum:
keske en bastan beri etiketleme sistemi yapsaydin, boylece aradigini ya da aradigimizi daha kolay bulurduk. neyse blogger olan sensin aramizda, o acidan bana bisey demek dusmez :)

Fery... dedi ki...

ellerine sağlııkkk :)

malumafatrus dedi ki...

hala kafama esince etiketleme yapıyorum ki, bir stanarta oturtamadım ne yazık ki gultigcim, ama bundan sonra senin için daha dikkatli olurum

malumafatrus dedi ki...

hala kafama esince etiketleme yapıyorum ki, bir stanarta oturtamadım ne yazık ki gultigcim, ama bundan sonra senin için daha dikkatli olurum

googler dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.