23 Ocak 2009 Cuma

"aşk tesadüfleri sever, kader ayrılıkları"



3 kere diktiğim düğme bugün 3. kez koptu ve bunların hepsi sadece 1 haftada gerçekleşti, annem duysa benden kesin utanç duyardı ve ben ona sorunun düğme ve palto arasında uyumsuzluktan kaynaklandığımı söyleyemezdim.


Genelde şifre değiştirir değiştirmez, uydurduğum yeni şifremi unutmakla meşhurumdur. Bu yüzden erp programımızda basit şifreler seçerim ama 2 gündür şifremi yanlış girmekten kitlemeyi de başardım.


Tarih tekerrürü mü seviyor, ben mi aptallaşıyorum bilemiyorum ama cuma ya, hafta bitti dert gitti diye düşünmek istiyorum.

4 yorum:

kusburnu dedi ki...

bence sen bana güveniyorsun, o yüzden yormuyorsun kendini şifre konusunda, sallaya sallaya kitliyorsun şifreleri de eheh :P

malumafatrus dedi ki...

en komiği bir sayfada açıkken işlerimi yapıyorum ama yeni sayfa açarkene şifremi de kitleyebiliyorum aynı zamanda:) ve evet tabikide şaşıbeş hafızamdan sonra sana güveniyorum...

farawaysoclose dedi ki...

internet bankacılığı şifrelerini cüzdanında, mail/kullanıcı hesabı şifrelerini "belgelerim" klasöründe tutan biriyim, SAP filan şifrelerini de masaüstüme not ediyorum :P

malumafatrus dedi ki...

ben hafızama çok güvenip, hiçbiryere şifrelerimi yazmadığımdan bunlar geliyor başıma zaten.