25 Aralık 2008 Perşembe

"öyle bir şey ki bu, kolay anlatamam"


bugün güneş doğmayacak


bugün sen çok öleceksin


biraz düşlerine eğil


orda birşey bulacaksın


bugün unut mavileri


çiçeğe su verme unut


biraz daha sen olursun,

kalbindeki rengi büyüt


ah aman aman küçüğüm


bu yol sana gidiyor


senin küçük baharında unuttuğun birşeyler var


gelir geçer sokaklardan


sokaklara girer çıkar


her aşk kendini yaşar


çaldığın kapı kapanır sonunda


içinde bir sen bulursun


büyümüş anlamış yorgun


mavi pencerende güntelaşlı rengarenk kuşlar


kanatlarında bir alevdüşlerine konar kalkar

1 yorum:

Nuray dedi ki...

ben de gönül çektim eskiden
yandı hayatım bu sevgiden
anladım ki bir aşka bedel
gençliğimmiş elimden giden
önünde ben geldim de dize
yar olmadı bu kimse bize
en nihayet düşüp can verdim gözündeki yeşil denize
sarmadımsa da belden
geçmedim bu emelden
bir hazin maceradır
onu aldılar elden
başkasına yar oldu
eller bahtiyar oldu
gönlüm hep baştanan başa bir an bir diyar oldu.
mazi kalbimde bir yaradır
bahtım saçlarımdan karadır
beni zmanzman ağlatan bi hazin yaradır
ne göğsünde uyuttu beni ne buseyle avuttu beni
geçti ardından uzun yıllar o kadında unuttu beni...
esin engin şarkısı eskilerden bir şarkı ben çok sevdim size de yazıyım dedim. şarkının adı mazi kalbimde bir yaradır.