3 Aralık 2008 Çarşamba

"ya senden vazgeçip yalnız kalmalı, ya da buz gibi seni yaşamalı"



kitaptan kitaba atladığım ama takriben tüm kitaplarını bitirdiğim için bu aralar biraz uzak da kaldığım İNci Aral'ı okumak geldi içimden.... İNşallah yeni bir kitabı çıkagelir yeni yılda, böyle hafif taş ve ten kıvamında, azıcık safran sarı hallerinde olsun, bir çırpıda bitsin...Uzun süredir dinlenmeyen Candan Erçetin şarkısı gibi daha kitabın ilk satırlarında hissedilir benim için İNci Aral satırları... Ne diyelim benden dilemesi, gerisi kısmet, emek kriz falan....


Bu arada nostaljiye girmişken, gecenin son yazısının fon müziği olarak da rengin ve yalnız gece'yi seçiyorum. Şimdi şarkı size birşey ifade etmese de youtube sayesinde izleyince, aa evet bu şarkıyı hatırlıyorum da dersiniz... Tabii benim gibi türkçe pop insanıysanız...


Satırlarıma son verirken, bir radyonun gece 2-6 saatleri arasında müzik listesini ayarlayan toplamda 3 kelime eden diceycisi olmaya karar verdim bunun içindir ki planlarımı rüyalarıma devretmek üzere uykulara dalıyor herkeşlere selam ediyorum sayın okur.

Hiç yorum yok: