13 Aralık 2008 Cumartesi

"çok mu zor, bu kadar mı zor?"


vizyon, misyon, strateji ve yenetenek bir insan evladı için çok önemli birşey sayın okur...

Bende hiçbiri yok bu yüzden de eksikliklerini pek iyi bilirim.

Hala blog camiasına acemi olduğumdan, bayram boşluğu sebebiyle bloguma azıcık şekil yapayım istedim. Şablonu sabit tutup bari renkleri ile oynayım dedim ama bunu bile beceremedim yahu. Yani bende kontrast, zıt kontrast falan olayları yok denecek kadar az...Bunun içindir ki en sevdiğim renkler siyah ve beyazdır, kafadan uyum yaratılır...Space'den de gelen hissiyatla bir kımıl kımıl renk olsun ama aynı zamanda cool da olsun istedim ama olmadı hiçbirşeyler....Sadece pempe kısmı içime sindi, sonra uyumu sorgulamadım, ben yaptım olduya getirdim...

Yukarıdaki fotoğraf da bir Burhan Doğançay resmi. Kendisini tanıyanlar bilmeyenler için ek bilgi; uzun süredir seçtiğim yazı fotoları da genelde kendisine aittir. Kendisini bir kitap ayıracı sayesinde keşfettim ve pek de beğendim ama istediğim fotosunu seçemedim bloguma, ayarlar tutmadı en uygun şekilli ile idare edeyim istedim, ama çalışıp çabalayıp bu halleri de becereğime inanıyorum.

Sonuçta dünyadaki tek yeteneksiz ben olamam değil mi? Bunun için azıcık daha test yapmak da fayda görüyorum.

Yani kısacası alıcınızın ayarları ile oynamayın sayın okur, blog sahibesi resim dersini tekrardan aldığı için geçici bir süre rahatsızlık verip sonra en doğruyu muhakkak ki bulacaktır...
( yani inşallah)
ps. Bu yazımızın fotosu Burhan Doğançay'a değil, Zerrin Tekindor'a aittir, karışıklık olmasın:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kontrasttan filan girince benim aklima cocuklugumda yaptigim bir resimimin başına gelenler geldi..
bilim ve teknoloji konulu bu resimde ben en iyi cizebildigim ucak ve gezegen figurlerini silleme dayamış ve bi güzel ödevi başımdan atmıştım.
hersey benim resim hocamanın bu resmi ankara'ya yollaması ve ardından beni ankara ya çağırmalarıyla şekillenmişti..
davullarla ankara ya ugurlanan ben aslında yarışmaya katılmış herkese verilen bir ödül almıştım :)
tabi bu hic boyle hatırlanmadı, ben daha cocuk yaşlarda yetenekliydim yani resme :) bide cok iyi dag,agaç ve dere cizerim

fuhrerschein