11 Aralık 2008 Perşembe

"varsın ömrümü takvimlerden çalsın yıllar"


Hayatımın çeşitli dönemlerinde, çeşitli kişiler tarafından NÜlüfer'e benzetilmişimdir. Benim neznimde karizmatik burunlarımız dışında ortak noktamız yoktur, yinede kendisine benzetilmek güzel birşeydir çünkü Nilüfer fevkalade özel bir insandır benim için.

Hani müzikte ve sinemade yoncanın 4 yaprağı muhabbetleri vardır ya; sinemanın sultanı Türkan Şoray'dır, popun kraliçesi Sezen Aksu'dur ya.

Benim için sinemadaki 1. isim Hülya Koçyiğit, müzik de ise Nilüfer'dir. Belki bu ismimin manasındaki terslikten gelen bir sonuç bilemiyorum ama cidden benim bir numaram bu isimler....

Ve ben gün geçtikçe Nilüfer'e daha hayran oluyorum. Yani "karar verdim" bir dönem acaip tuttuğum bir şarkıydı, geçenlerde klibine tekrar denk geldim ve dedim ya işte asalet bu...

Sebebi makyaj falan filan bile olsa bence Nİlüfer çok güzel bu klipte, çok özel bir kadın ve ben bu kadının Kayahan ile polemik yaşamasından ötürü Kayahan'dan daha da nefret ediyorum. Reha Muhtar ile bir dönem çıkmış olmasını da göz ardı ediyorum zira...

Söz konusu olan yıllanmış şarap misali sıfatıysa sonuna konması gereken isim bence Nilüfer'dir. Bunn için yeni yıl faaliyet takvimime nilüfer konserini de ekliyorum. Hülya Koçyiğit içinde başka bir zamanda başka bir hayranlık yazısı mutlaka yazacağım ama onu da yeni yıl task.larıma ekleyebiliriz pek tabii.


bu da bir" aklımdan geçiyordu yazdım " yazısı oldu konuyu bağlamak babında kendisinin en en sevdiğim şarkılarından biri olan unut gitsin'in sözleri ile satırlarıma son veriyorum.




derdim var gecem zehir bana

yardım et seni unutmama

anılar başucumda

kov gitsin

sevmiştim seni kana kana

şansım yok kaderden yana

yaşanan her ne varsa

sil gitsin

suçlama sakın kendini

sevgisiz kalma benim gibi

düşünme beni boşver

sev gitsin

düşlerim en son satırlara

zor gelir sıra vedalara

üzülme gözyaşını

dök gitsin

darılıp gücenmesin

geç kalmasın ayrılıklar

varsın ömrümü takvimlerden çalsın yıllar

aldırma ne farkeder

alışmışım yokluğuna

seni sevdiğimi unut

unut herşeyimi

benim aşk'tan anladığım

yaşananlar kâr saydım

kalbim sende kaldı

kır gitsin...

Hiç yorum yok: