17 Aralık 2008 Çarşamba

"soyle neden bu vazgecis?, ne oldu umitlerine?"


kişisel tarihim fevkalade tekerrürden ibaret.

Bu sabah ( alacakaranlık vaktinde) değerli iş yerime geldiğimde, kapıların haliyeti ruhumda yaptığı çağrışım ile farkettim ki iki işimde de aslında çok benzer şeyler yaşamışım. Yani bazı benzerlikler bira zufak tabii, eski işimde istanbul sınırı dışına hiç çıkmamıştım, ama şimdi alan kodum 262 olan yerlerden sesleniyorum, ama orda da bir inşaat süreci geçti ve kapılar teknoloji şirketi havasını yansıtması adına kocaman ve gri olmuştu.

Şimdi teknoloji sektöründen ve istanbuldan çok uzak da bu kapının manası nedir onu sorguluyorum:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Fery... dedi ki...

resimdeki kapı değil heralde eğer öyleyse ben de sizin şirkette çalışmak istiyorum :))

öyle olmadıgını biliyorum :P

malumafatrus dedi ki...

bizim oralar genel beklentinin çok üstünde... Nankörlük etmiyorum bu yüzden ama belli olmaz, iki gün sonra arıza halime dönüp isyankar da olurum. Kapı fotodaki gibi değil tabii modelini kısaca tarif ediyim, normal ebatlardan biraz daha uzun ve çok açık gri, metalik ortam havasında pek etkili kendisi maşallah.