25 Aralık 2008 Perşembe

"yoksa yalnız mısın sen yine?"






Çok eskiden beri bildiğim bir southpark repliğini hatırlamaya çalışıyorum. Aslında ustat'a yazmışımdır kesin diye inancım vardı ama daha bulamadım. Bugünkü şansızlığımda bulmam da mümkün olmazdı zira. Ama ararken ruhuma her zaman iyi gelen bir insanın satırlarına denk geldim; nostaljik olsun diye de tekrar kopyalamak istedim.


Satıların sahibine dair tarifimden ustat'dan alınma, yazı 2005 Temmuz'una ait olsa da hislerim baki. ( Ek bilgi: hayatımda bir Ayça Şen ile birde Meral Okay ile arkadaş olasım var)


....


"başarıyı bir tek kendinden menkul ve bir tek sana bağlı ve mutlak zannedersen akıl sağlığını koruyamazsın...

"başarı bana çok etli butlu, fırfırlı bir laf geliyor...ha işini iyi yap tamam.insanların kalbini kırmadan, onların hayatlarıyla ilgili kurmak istediklerini bozmadan, umutlarını kırmadan işini yap...kimsenin ayağını basmadan düzgün bir sıra içinde durmasını bilerek....gerisi lafı güzaf... yok öyle basarılar, başarısızlıklar.. .
bunu başarı zannedenlere saygı gösteriyorum, ama inanmıyorum...


kendi hayatına müdrik olmayan gariban ölümlüleriz biz...


başarılı olabilmek için önce bunu becermek lazım...
geleceği biliyor muyuz? bilmiyoruz. sevdiklerimizin canının yanmasını engelliyebiliyor muyuz? engelleyemiyoruz.
dünyada acı çeken insanlar için bişey yapabiliyor muyuz? bir an bile olsa onlara ışık verebiliyor muyuz? veremiyoruz ..
ee ben ne anladım bu işten.. başarı dediğin akıl ve ruh sağlığıdır..
iyi insan olarak yaşabilmek, adil olabilmek vicdanını sağlam tutabilmek..."

Hiç yorum yok: