18 Aralık 2008 Perşembe

"ne zaman pes eder bu kalp, belki o zaman biter bu aşk"


2008 bitmeden yılın şarkılarına yeni yeni şarkılar ekleniyor. Bugün aniden denk geldim Şevval Sam'ın Güldünya Şarkılarında söylediği Kİbritçi Kız'a. Ne kadar sadeyse şarkı, şevval sam'ın sesi de öylesine su gibi ...


"İmkansızı umutsuzca yinede beklemek gibi" kısmına ise diyecek lafım yok.


Hayatta herşey senin istediğin gibi olmuyor türevinden bu lafı da derinlere göndermeden dinlemek gerekiyor ki, aksi takdirde şevval sam katalizör'ü de varken bu şarkı başka türlü etkiler yapabilir...


nereye kadar sadaka

nereye kadar bu dilencilik

ben kimim, neyim nereye bu yolculuk

derin bir üzüntü bu, geçmeyecek gibi

yaraya tuz basmak, nefessiz kalmak,

ağrıya yatmak gibi

derin bir üzüntü bu, ölüm çaresizliği gibi

imkânsızı umutsuzca bilerek beklemek gibi

ben kibritçi kız, sabaha kadar üşüyorumson kibritimi de yakıp sevdana veda ediyorum

sen buz gibi donuk gözlerle yine bakıyorsun

her zamanki gibi kazanan sen oluyorsun

ne zaman pes eder bu kalp, belki o zaman biter bu aşk

ne kadar sürerse o son nefes, o kadar can çekişir bu aşk

2 yorum:

Fery... dedi ki...

Albümde en sevdiğim şarkılardan biri bu... hiç ikkat etmiyor olsam ben çalışırken fonda çalıyor olsa da bu albüm şevval sam ve kibritçi kız a geldi mi sıra ben bir duruyorum sakin sakin inanılmaz hzurlu bir sesle söylüyor...

imkânsızı umutsuzca bilerek beklemek gibi....

malumafatrus dedi ki...

Ben hala günde en az 10 kere dinliyorum, uyumadan önce ninni olarak dinliyorum, herkeslere dinletip şarkıyı sevsinler ama çoook sevsinler istiyorum. Çok güzel ve çok özel bir kadın Şevval Sam, ona da böyle bir şarkı yaraşırdı zaten... Not: bu yorum yazılırken de fonda kibritçi kızı vardı tabiki:)