27 Aralık 2008 Cumartesi

"maybe this christmas..."



2008'i de çöpe atmak üzereyken 2005 sonunda ustat'a yazdığım yeni yıl görevleri içeriğinde bir yazıyı hatırlatmakta fayda görüyorum.


O zaman bu satıları Nur Çintay'ın bir yazısından kopyalamıştım, kendisi de “huzur bulmanın ve ruhunuuz doyurmanın 100 yolu” kitabından alıntılamıştı yanılmıyorsam. Bir önceki seferde maddelerin altına ilgili kişileri de not etmiştim, bu sefer daha bağımsız takılıp herkesin kendine göre maddeler seçmesini öneriyorum.


Korktuğunuz şeyleri yapın...

Bilme ihtiyacınızı azaltın ...

Sahip olduğunuz şeylere olan bağınızdan kurtulun...

Sabırlı olun...

Başkılarını yargılamaktan vazgeçin...


Hayatınızdaki problemleri bir armağan olarak görün... ( bunu başarırsam herşey süpersonik olur sanki)

Tek başınıza olmaktan keyif almayı öğrenin ...


Deliler gibi yazın ...


Sizi desteklemeyen ilişkileri gözden geçirin...


İhtiyaç duyarsınız yardım isteyin ...


Başkalarının size neler öğretebileceğini öğrenmeye çalışın...

Şükran duyun...


Sadelik yaratın , yoksunluk değil...


Yaratcılığınızla bağ kurun... ( ee bende yok ki bundan)


Çocukluk inançlarınızı gözden geçirin... ( veya çocukluk hayallerinizi hatırlayın)


Hayır demenin bedelini inceleyin ...

Çok sevin... ( ama lütfen doğru insanları)

Hayatınızın sorumlulugunu üstlenin ( kendi kiramı ve kredi kartımı ödüyorum bu yetmez mi acaba?)

Hayatınızı basitleştirin...( kompleks bir yan yok benimkinde zaten:))


Hiç yorum yok: