9 Aralık 2008 Salı

"dokunamadığım noktalardan gelir hayatın anlamı"



Bu kadar yazı yazdıktan sonra komik kaçacak biliyorum ama sözlükte daldan dala atlarken ( oruç aruoba'dan yola çıkarak) denk geldiğim bir gilles deleuze yazmadan geçemeyeceğim;


"iletişim yok değil. tam tersine, o kadar çok iletişim var ki. yaratıcılık yok. mevcut olana direniş yok."


üstüne edilecek çok söz var ama onu da artık tatilde laptop başında geçirenler ( ben hariç) etsinler istiyorum... Bayram tembellerini görev başına davet ediyorum...


yazının amacı sapmasın diye oruç aruoba'nın bir şiirini de copy paste usulü çiziktiriyorum.


geceyi düsleriz gündüzken,

geceyken de gündüzü,

yitirebileceklerimiz yitiktir onlardan uzaktayken ama

özleriz, döneriz yeniden

yitirmeden

yitirebileceklerimizi

yitiremediklerimize.

Hiç yorum yok: