12 Aralık 2008 Cuma

"dilek tutmadan kaydı bütün yıldızlar"


Uzay Heparı SONSUZA


Albümdeki şarkıların bir kısmını youtube'dan dinledim, merak ettiğim iki şarkı vardı; dinledim kararımı verdim. Tribute albümlerini hep seveceğimi yine idrak ettim. Albümü alma hayalerimi İstanbul'a ertelesem de, yazmak için o kadar beklemek istemedim. Çünkü bence, Kadınım'ın Yüksek Sadakat'li versiyonu pek şahane olmuş ve birileri bunu söylemeden ben demiştim diyebilecek bir naim dilmener ruhum mevcut.


Yani bu şarkı zaten süper, ama Yüksek Sadakat'te çok iyi bence...Sonuç çifte kavrulmuş lokum. Bir fırsatını bulun şarkıyı dinleyin diyemem, albümü almanızı çok isterim. Ayşe Özyılmazel'in şarkı söylediği albümmüş önyargısını bir anlık gözardı edin ve eğer 90'lı yılların kaliteli Türkçe popunu seviyorsanız bence bu albümü alın.

ps. İlla youtube'dan bir şarkı dinlemek isterseniz de, kendisinin ilk ve tek filmi( ben öyle hatırlıyor olabilirim) Gece Melek ve Bizim Çocuklar'ın soundrack'ini dinleyebilirsiniz...

3 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

geçen gün cnntürk'de uzay heparı belgeseli vardı. ne kadar özgün ne kadar yetenekliymiş, bir daha anladım. albüm için teredütlerim vardı ama şimdi almaya (ya da indirmeye) karar verdim.

tribute albümler konusunda emin değilim. ne teoman şarkılarının başkalar tarafından okunmuş olanını, ne de onno tunç için yapılan albümü beğenmiştim. tribute albüm sınıfına pek girmeyen levent yüksel'in "kadın şarkıları" albümünü şiddetle tavsiye ederim.

malumafatrus dedi ki...

Kadın Şarkıları Med Cezir'den sonra ses getiren ikinci Levent Yüksel albümüdür herhalde ve bence kesinlikle çok güzeldi. Tribute sayılır mı bilmem ama Bülent Ortaçgil ve Teoman'ın konser albümüne bayılırım. Birde Murathan Mungan sayesinde aldığım bir Müslüm Gürses albümü vardı, yabancı şarkıların coverlarının olduğu ki bu sayede MG dinlemiş ve albümü de gayet beğenmiştim:)

malumafatrus dedi ki...

ezginin günlüğü çeyrek albümündeki teninle konuşmak ve eksik bir şey var'ı da es geçemem tabii.