8 Aralık 2008 Pazartesi

"herkes birşey aldı götürdü benden"



depresyon şerbetlendirici türkçe şarkılar;

Deniz seki- affedemem,
Bengü- Git,
Bengü- MÜjde
Bülent Ortaçgil- Teninle Konuşmak,
Demet akalın - sebebim
Sibel bilgiç- alışamadım,
Yeni Türkü- İstersen Hiç Başlamasın,
Ayşen- Aman Be,
Ajda Pekkan- Sevdalı Başım,
Ferhat Göçer-İzmir Yanıyor
İzel- Çelik- Ercan- Avuçlarım Kanıyor,

Aşkın Nur Yengi- Bir Zaman Hatası,
Ezginin Günlüğü- Aşk Bitti,
Sefarad- Yastayım,
Leman Sam- Bu su hiç durmaz,
Sezen aksu- Sarı odalar,
Sezen Aksu- Güvercin,

Levent yüksel- uçurtma bayramları,
Ayşegül Aldinç- Beni hatırla ,
Gülben Ergen- Kanıma dokunuyor,
Bülent ortaçgil& Teoman Yollar,
Bülent Ortaçgil& Teoman- Eylül Akşamı
Enbe- unutmadım,
Kenan doğulu- Bugünüm sensiz geçti,
Kenan doğulu- Pamuk
Ferhat Göçer- Aşkların En güzeli
Mirkelam- 3 No'lu şarkı;Sanki çok kolay gibi seviyorum ayrılığını,
Leman Sam- Vedat Sakman Herneyse
Erol Evgin- Hep Böyle Kal-
Umay Umay- Hareket Vakti
Gündoğarken- Eksik Bir Şey
Sibel Tüzün- Gözümün Bebeği
Bora Meriç- Sessiz Sessiz
Candan Erçetin- Gel Yeter
Özcan Deniz- Geçmiyor Günler
Ferhat Göçer- Dön Diyemedim
Kenan Doğulu- Dön Gel
Bülent Ortaçgil- Değirmenler
CandaN Erçetin- Ne olursa olsun ( Yazık Oldu)
Aşkın Nur Yengi- Sevgilim
Aşkın Nur Yengi- Sıramı Bekliyorum
Yaşar- Gel Benimle,
Tuna Kiremitçi( Kumdan Kaleler) Sana Dair
Yeni Türkü- Resim
Birsen Tezer- Çığlık Çığlığa
Kayahan'ın bir albümünde eşinin söylediği ismini hala bilmediğim şarkı- kim demiş yaralar kapanır diye, yaralar kapanır acısı kalır....

Hiç yorum yok: