11 Aralık 2008 Perşembe

"buralarda artık, parlamıyor ayışığı, güneşimize kar yağdı"

tatilde daha doğrusu bayramda televizyon camiası da bir güzel dinleniyor...

Bu dönemde kimse tv izlemez zaten diye yeni veya farklı bir program yapılmıyor, tekrarlar önümüze ısıtılıp ısıtılıp sunuluyor...Bende bayramı evinde geçiren orta sınıf yurdum insanı olaraktan pek tabiki bu değerli tekrarları da izliyorum.

Ve bu tekrarlar sayesinde Ay Işığı adlı Star Tv'nin yeni dizilerinden birini de keşfedebildim. Dizinin başladığından haberim vardı, 10 dk.lık bölümlerde izlemişliğimde vardı ama oturup baştan sona izleme fırsatı bulamamıştım.


Ama sağolsun Star Tv hergün dizinin tekrarlarını göstererek, yeni bölümü ile beraber diziyi yakalama fırsatı sundu bana. Zati Gossip Girl'i Cumartesi veya Pazar izlediğimden salı izleyecek dizim yoktu, bu fırsatla salı günümüzü de bloke edebilmiş olduk.

Şaka bir yana, cidden güzel bir dizi Ay Işığı. Bir kere Serhat Tutumluer'i çok severim bunun için güzel bir dizi. Hukuk dizileri de ( Practice kaynaklı) her zaman ilgimi çeker bunun içinde güzel bir dizi. Alpay Atalan, Genco'nun aksine kendi sesini kullandığı ve Bütün Çocuklarımdaki gibi bir rolde oynadığı için güzel bir dizi. Tabii beğenmediğim kısımlarda pek tabiki mevcut; Nehir Erdoğan oyunculuğunu hiç sevmem, Melis Birkan, Issız Adam sonrarı çok benzer bir derdin ortasında sanki, birde sesi gerçekten çok karakteristik onun için yadırgıyorum, birde Teoman Kumbaracıbaşı'nın neye hizmet karizmatik erkek rollerinde oynadığını anlayamıyorum.

Yine de bana uydu. Zaten tv.de ne olsa da izlesem bir bünyem var, ondan bu yoğunlaştırılmış program ile dizinin devamını kesin izlerim diyorum ama dizi ne kadar devam eder, bir Star Tv. dizisi olduğundan bunu da sorguluyorum:)

Tv alemine ilişkin aslında yazılması gereken program Yemekteyiz ama ona halen elim ermiyor, yoksa gözlemim çok bir uygun zamanı bekliyorum...

gereksiz ps: Bu yazının yazıldığı gece kocaman ve pek şahane bir dolunay'ın olduğunun kayıtlara alınmasını talep ederim.

Hiç yorum yok: