21 Aralık 2008 Pazar

"Yıllar geçmeyi sever, insan aramayı"


bu gece uzun olacak besbelli biliyorum.

Koskoca 21 Aralık gelmiş, nasıl uzun olmaz ki bu kış gecesi?

Ama merak etmeyin; geceler uzamaktan bitap düşmüş, daha fazla çalmayalım gündüzün vaktinden diyerek pes etmişler... Bundan sonra rol çalma sırası gündüzde... Ufak ufak parselleyecek gecenin yerlerini...

Eğer hızlı olursa bu süreç sabahları sokak ışığı değil, güneş eşlik eder evden çıkar bana ki, bununda ruhumdaki pozitif etkisini tasavvur bile edemiyorum:)

1 yorum:

Nuray dedi ki...

ben çok erken uyanıyorum ve evimiz merkezi sistemle ısınmasına rağmen çok soğuk oluyo yataktan çıkasım gelmiyo. geceler uzun olsun ama merkezi sistemler de geceleri de kalorifer yansın ama gece harcanan doğalgazın parasını bizden almasınlar. çok şey istiyorum galiba