14 Aralık 2008 Pazar

"benimle oynama söyledim sana"


Programın daha başı olsa da disco kralı sayesinde farkettim ve itiraf etmek istiyorum;


Ben 90'larda yaşamayalım...


Barbaros Hayrettin bile sempatik geliyor burdan bakınca,


Burak Kut'a ise hiç laf ettirmem 2 numaralı platonik aşkım ( 1 numaralı için bknz. Suat Suna)


İzel- Çelik- Ercan 'lı dönmelisin, özledim klipleri, o at yele saçlar falan çok genç işi...


Abone Yonja Evcimik ve hadi yine iyisin Tayfun varki, o zamanda bu zamanda sevmezdim kendilerini..


Zerrin Özer de hala çok gereksiz bir insandır benim için...


Aşkın Nur Yengi o zamanki kazuletliğini bu yıllara kadar korudu...


En büyük devrim Sertap Erener'de...


Hakan Peker yaşlanmayı sanırım bilmiyor,
Ee tabi birde köylü güzeli var:)


Oya-Bora ve Ara beni kesinlikle bir fenomen,


Ee birde bu kız beni görmeli, bana kazak örmeli ile M. Sandal var...
Yar Bana Varmadı klibiyle Özlem Tekin ve Cem Yılmaz var...

Yaşandı Bitti Saygısızca, öyleyse zıpla var,

Asıl bide kliplerde oynayan o zamanın çirkini şimdinin güzel mankenleri, oyuncuları var...
20 yıldır güneş gözlüğü takan Ayna grubu var,


Emel'in klibinde oynayan Oktay Kaynarca var
Senin gibi beni kimse sevmedi diyen acaip naif bir Aylin Aslım var,
Erkekliğin kitabını yazan Alişan var,

Ah canım vah canım Ahmet var,
Macera dolu amerika ve Rafet El Roman var,
Kara melek ve en başarılı haliyle Sanem Çelik var,
Aydan Şener dizi ve fimleri var,
"İyi kızlar cennete, kötü kızlar heryere, çıtır kızlar nereye, nereye de giderler? "sorunsalı var...

Barbaros'un sevgilim sevgilim nasılsın, burnun kapıya kısılsın şarkısını ise halen ara sıra söylerim yazıma da bu değerli eser ile son vermek isterim.


sevgilim sevgilim nasılsın

soğuk iç sesin kısılsın

köpüklü banyo yaparken

birden sular kesilsin


sevgilim sevgilim nasılsın

burnun kapıya kısılsın

diskoda hop hop oynarken

kot pantolonun yırtılsın....
ohhh ohh olsunn

5 yorum:

özkan dedi ki...

suat suna öncesi bi kutluay hadisesi olması lazımdı yanlış hatırlamıosam
kafanız karışık bugünlerde sanırım yazarcı kişilik

malumafatrus dedi ki...

yok canım suat suna 1, burak kut 2, en son kutluay'dır. Popçuları bitirip popçulara geçtim anlayacağın:)

farawaysoclose dedi ki...

90'ların en güzel dizisi demek doğru olur mu emin değilim ama, Dawsons Creek Kanal-1'de yeniden yayınlanmaya başlamış!!

malumafatrus dedi ki...

valla benim açımdan pek değerli bir dizidir DC, o yüzden gördüğüme çok sevindim:)

Fery... dedi ki...

okan, disco kralı müthiş bir programdı :) Kerim Tekin ile hüzne boğulsam da çok eğlendim ben o akşam... Ben Kerim Tekin denince hala çok üzülüyorum ya, neden ki? halbuki daha çok isim var kayıp giden...