23 Aralık 2008 Salı

"başlamak istersen, yeni bir hayata;gölgeni yedek bırak arkanda"


hayatımızda bir vj bülent gerçeği var;


özel tv.ler kuruldu, vj.ler girdi ufak ufak hayatımıza,bir yanda ömer karacan ve number 1, bir yanda serdem coşkun ve kral tv vardı.


bir sonraki şarkılar mersindeki halamıza armağan edildi, bülençim o zamanda incecik olan kaşları ve pamuk ses tonuyla sunumlar yaptı, yıllar geçti, kral tv erol köse, yeşim salkım evrelerini atlattı, sahipsiz kaldı, yeni sahip buldu vj bülent yerinden kımıldamadı.


Bu arada bir klibide oldu nur topu gibi ama vj.likteki başarısını nedense müzik alemlerinde gösteremedi. Belki şarkısöyleyici olsaydı,vj.lik kariyerine de nokta koymayı başarabilirdi diyorum bir umut:)


Adamın ne zararı var sorusuna verecek cevabım yok, sadece yazı konusu olsun diye psikolojik asabiyet yapıyorum:)


ps. Psikoloji okusaydım; kral tv.de alttan geçen izleyici msj.larını mercek altına yatırırdım, eğer bunun insan aklına uygun bir açıklaması bulunabilse, toplum yararına gerçekten faydalı bir çalışma olacağını düşünüyorum, bilim dünyasının gözlerinden öpüyorum.

2 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

hah serdem coşkun!!
ara ara (niyeyse?!) bu kadın gözümün önüne geliyor ve adını bir türlü hatırlayamıyordum!! içim içimi yiyordu, sağolasın :))

malumafatrus dedi ki...

o da albüm çıkartıp arabeskçiler kervanına katıldı yakın zamanda sanırım, gördüm birkaç kez klibini.