24 Aralık 2008 Çarşamba

"dert bende derman sende"


az önce sözlükde denk geldiğim bir başlığın mevcut tüm entrylerini kopyalıyorum müsadenizle, başlığı tiny axe açıp bknz verdiği için diğer entryler ve yazarcıları aşağıdadır.

Hepsinin ellerine sağlık çok güldüm şu öğle vakti, hepsi de çok doğru tespit bence.


" 3 Kuruşluk İnsana 5 Kuruşluk Değer Vermek"


2- 3 kurusluk insana 5 kurusluk deger verirsen hayatının en iyi "satış/ pazarlama" dersini alırsın/ omeraktash

3- 2 kuruşu çöpe atmaktır./
iki ara bi dere

4- 3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen kalan 2 kuruşla da seni harcar. /
heather

5- konuyla ilgili şahsımın uydurduğu bir söz: patatese elma gibisin dersen kendini ananas sanır.
eventhough

6- 5 kuruşun tamamını çöpe atmaktır. denizable

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende bi iki bisey ekliyeyim

-krizde 3 kuruş bile etmiyordur, eksili değerlere geçmiş toplama borçlanmıştır.

- sen piyasayı canlandırmak anlamında 3 lük adama 5 veriyorsundur ( 90 lı yıllarda japonya da boyle bir kriz çıkmıştı)

- gonlun 2 kurus kadar zengin demektir.

- hayat muhasebesinde 2 kuruşluk sapma gosteriyorsundur

- sana 10 kurus geri getircegini saniyorsundur

- ithal bir arkadaştır kendisi , kur oynayınca zam yemiştir .. ahh 3 kuruşa nie almadım ben onu dedirtir

- 3 kuruşluk arkadaşın sahibi olan şirkette çalışıyorsan 2 ye alabilirsin belki ( bknz : bazı otomotiv sirketleri çalışanlarına sunulan güzellikler) zarar 2 kuruştanda çoktur..

- kredi kartından çektirmişsindir komisyon alınmıştır (üyelik ücreti transaction bazı maliyetini de ekleyelim bedava diil o kartlar ben denedim gordum)

- ne bilim bir ruyayı yaşıyorsundur paranın değeri filan kalmamıştır senin için

- sahte 5 kuruşla ödeme yapıyorsundur

- 3 kuruşluk adama ağırlığınca altın verilen bir toplumda yaşıyorsundur

uzar gider, sen sen ol space ve blog sahipcisi insan. elindeki 5 kuruşun değerini bil bu krizde 3 lük adamı bence 1.5 a alabilirsin :)


fuhrerschein