11 Kasım 2008 Salı

"yönetici olabilirim aslında, yapamayan yönetir derler"






Bu haber ile anladığım gerçek; biz orta düzeyleri seçerken aranan en önemli özellik ilgili pozisyonda x yıl deneyim hadisesinin üst düzeyde pek geçerli olmamasıdır.

gıda sektörü ile teknoloji sektörünün bu kadar ortak noktası vardıda biz mi kaçırdık acaba? Sırf bişeyin genel müdürü olmak her sektörün piri olmayı mı gerektirir. Birde bu hatunu bulan IK şirketine nasıl paralar bayılmıştırlar Allah bilir.

Fevkalade önyargılı görüşüm; Vodafone bence manasız reklamları gibi manasız bir karar vermiş.

ve son kararım;

batsın bu kariyer hadiseleri, batsın bu YALAN dünya....

8 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

kariyer denen şeyin, burnumuza uzatılan bir havuç olduğuna inanıyorum! biz burnumuzu uzattıkca ileri çekiyorlar.
hele de kadın olmak resmen eziyet bu hayatta. herşeyin mükemmel olmak zorunda, hem ev hem iş hem eş hem çoluk çocuk herşey mükemmele odaklanıyor.

malumafatrus dedi ki...

dile dökülmeyen bir başka gerçek ise, en başarılı çalışkan kadının bile çocuk doğurduktan sonra eskisi gibi olamayacağı. Bunun için yoğun bir emek( sinir krizi, ya sabırlar, dedikodular, vayyy.lar sonrasında) sonrasında elde ettikleri yerleri için doğum sonrası koştura koştura ( ya yerime başkasını bulurlar ve memnun kalırlarsa korkusu)işlerine dönmek zorunda kalıyor bazı hemcinslerimiz.

malumafatrus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gultig dedi ki...

"Timuray’ın, marka yönetimi ve pazar liderliği konularındaki deneyimlerinin de Vodafone Türkiye’ye yeni bir bakış açısı ve yeni bir enerji getireceğine yürekten inanıyoruz.”
Kismina dikkat cekmek istiyorum efendim, dun aksam murat abi bunu soylediginde kesin cok iyi pazarlamacidir demistim. Ne yazik ki cok iyi pazarlamaci olanlar bu sekilde genel mudurlukten mudurluge kosuyor. Misal gecen yil novartisin kudretli pazarlmaci olan genel muduru Altan Demirdere 3.000.000 YTL karsiliginda novartisten baska bir ilac firmasina transfer olmustu.
Sozun ozu vodafone pazarlama konusunu one cekmeye calisiyor artikin.

malumafatrus dedi ki...

peki de danone'nin nasıl bir pazarlama beceresi var benim kaçırdığım??? ben hala yoğurtçu kısmına takılı kaldım:)

farawaysoclose dedi ki...

iş hayatında çocuk doğurmak sanki suçmuş, kadının kendi zevki içinmiş gibi bir tavır takınılıyor!
aynı sene mezun olmuş bir kadın bir erkek aynı sene işe girsin. 10 yıl sonra, kadının 2 çocuğu olmuşsa mesela, erkekten kıdem olarak 2-3 yıl geride kalıyor. ne büyük haksızlık?!!
sanki zevk olsun diye, şirketten izin alıp tatile gitmiş gibi her doğumda 1-2 sene kaybı oluyor kadınların. tabi sonrasında canlarını dişlerine takıp, hem ev hem iş hem çocuk herşeyin altından kalmak için didiniyorlar...

Adsız dedi ki...

yogurtcudan telekomcu olmaz kardesim.. bir danışman olarak ordan oraya zıplayan sektorden sektore ahkam kesen biri olarak soyluyorum bunu..evet temel yonetim prensipleri, ulkenin davranışlarını, yasam stillerini, neyi sevip neyi sevmedigini bilmek ve buna gore stratejiler, ürünler geliştren , geliştirilmesinde öncü olan biri olmak elbet önemli..ama oturdugunuz koltuk ceo koltugu..
o isin icinden gelmeyi, o ihtirasla yasamayi gerektiriyor..
gecenlerde ismini hatirlayamadigim amerikali bir yazarın apple'ın basarisiyla ilgili bir yazısını okudum.. bu yazar kisilik der ki apple ın en kotu donemi steve jobs'ın kovulması ve pepsinin ceo lugunu yapan kisinin sirketi yonetemedigi, o ruhu , o birlikteligi, gelistirme gucunu yasayamadıgı zamandı.. bu yuzdendir ki steve jobs 'ın karizmasının hakim oldugu basarı geri gelisiyle kendini gostermis, google gibi işin icinden pisip gelen dahi insanlar basari sahibi olmustur

fuhrerschein

özkan dedi ki...

ben haberin altındaki ümit ayhan imzalı yorumda takıldım