25 Kasım 2008 Salı

"yıllarca ben koşup, çalıştım, çabaladım o bir vurdu gol oldu"



Psikoji master'ı yapanlara tez, araştırma konusu önerisi:


IK departmanları yöneticilerinden gelen işe alım taleplerinde kaç tanesinin cinsiyet ayrımı yaptığı; bu ayırımı yapanların kaç tanesinin hatun olduğu ( off the record söyleyenler de dahil ) ve bu ayrımın gerekçeleri bilimsel bir araştırmada toplanır ise iş hayatındaki kadınlar, önündeki engellerin erkeklerden ziyade hatunlardan kaynaklandığını da net bir şekilde idrak ederler inşallah.



imza: bundan sonraki yöneticim erkek olur umudundaki space sahipçisi:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
farawaysoclose dedi ki...

şirkette benimle benzer soyadına sahip birine gidecek mesaj yanlışlıkla bana gelmiş. belli ki bir mülakat sonrası mesajı. İK'daki hanım kızımız adayları psikolojik olarak değerlendiriyor (!). (üstelik sicilinden belli ki kendisi işe gireli 3-5 ay anca olmuş).
"x adayı ekip çalışmasına uygun olmayabilir, y adayı başarı hedefi koymuyor" vsvsvs. adayların özgeçmişini okudum. ikisi de odtü'den iyi ortalama ile yeni olmuş, üstelik hayat boyu burslarla, çalışarak yaşamlarını sürdürmüş, resmen pırıl pırıl çocuklar!!!

çok mühim bir mevzu İK ve işe alım. ama bizde eli yüzü düzgün hatunları dolduruyorlar, böyle analizler ortaya çıkıyor...