3 Kasım 2008 Pazartesi

"ne bu yagmur ne gunes"



pek saygıdeğer okurcu;
Bildiğiniz üzere sağlık aleminde genelde hasta rolünü üstlenirim,doktora para veren sinir olan, eczacıya giden ilaç bulamayan veya ilacı bulamayıp pahalı bulan türünde alt rollerim mevcut. Bu yazıyı da sırf bu amaçla hayır için yazıyorum, reklamsal gayesi yok varsa da bana hiç bir getirisi yok bilginiz olsun.

Ben deniz geçen sene bir kansızlık belasına tutuldum ki, sormayın gitsin. resmen kolumu kıpırdatamaz hale gelmiştim ki, zaten bezgin bekir olduğum için genelde kal gelmek gibi hallerde gezmeye çalışıyordum. Neyseciğime bu kansızlık dökülmekten pek de zevk alan değerli saçlarımın da yolunu açtı saçlarım hop da hop diye uçtu gitti. ( detaylar için sorunuz: bilgi) Bunun içinde üşenmedim koştum doktorcuya ve kendisi bana bu kozmetik ürünlerinin bu hadiseye bir halt edemeyeceğini, ilaçla daha etkin biz çözüme ulaşılacağını söylerek bir ilaç yazıverdi. Ben bu ilacı daha sonra 70 YTL'lik büyük saç ilacı diye hatırlasam da uzun süre kullandım ve yeni saçlarımın çıktığını bizatihi gördüm. Bunun içindir ki mevsim baharken yine yolum düştü Pantagor'a, düzene oturtabilirsem günde 3 kez içeceğim. Sizde bu dertten muzdaripseniz bir şans verin yok ben şunu yaptım süpersonik oldu diyorsanız önerinizi sunun.
İmza: güzin abla ruhlu space sahipçisi


Ps. Öneriniz hepimizin bildiği yumurta, zeytin yağı, bepanten, e vitamini karşımını dışında bir öneri olsun ama lütfen.

2 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

herkesin bildiği bepanten-e vitamini-b vitamini tavsiyesini vereceğim el mahkum, işe yaradı ama :)

malumafatrus dedi ki...

ilacı düzenle içebilsem o da işe yarayacak inanıyorum ama, günde iki kere doğru zamanlarda ilacı içmeyi daha beceremedim ki,bence bu zaten genetik bir olay.

Bu arada saçı parlatmak ve şampuandaki kimyasallardan arındırmak için az bir sirke ile saçı durulamak da epey işe yarıyor. ( tabii güzel şampuan kokusu üzerine sinen sirke kokusunu bertaraf edebilirseniz)