4 Kasım 2008 Salı

"iki gözüm iki çeşme haberin yok"


bugün kendime dair kişisel bir analiz yapmam gerekti ve farkettim ki ayarsız bir insanim ben...Optimum ölcülerde pek bir şeyim yok.. Misal bir kazağı beğernisem ayrı renklerinden 10 tane alabilirim.. Mantı seversem haftada 3 gün mantı yiyebilirim...ve müzik ...

bir şarkıyı sevdim mi yanımdakilerde sevsin diye ardından da şarkıdan gına gelsin diye elimden geleni de yaparım hani...

misal 2 gün önce aldığım sıla albümünde a3 den öteye hala geçemedim çünkü a1 şarkısı kafamdaki klip versiyonuyla pek feci favorim oldu. Daha kendimi misafir ötesi olarak gördüğümden müzik listemi laptopa da yukluyemediğimden , kulagimin dibindeki kaynaklarimiz da sınırlı ama 16 gb lık muzık listemde yanımda olsaydı bile bu sarkiyi dinlerdim gibi gelıyor bana...

Haftasonu ne kadar dinlerim tahminlerime göre haftaya carsamba sarkıdan bıkarim belki diye düşünüyorum ama o güne kadar şarkıyı dinledikçe içimi kurutabilirim gibi geldi bana... Belki bugün canım kendiliğinden sıkkın, ya da şarkıdan canım sıkıldı bilemiyorum ama sonuçta eksilerde bir günümdeyim... zaten hergünde yağmur yağıyor, ee bide bitmiyor hafta falan filan....

velhasıl şarkı cok güzel.. sonra klibinde kızın gözündeki rimeller ağlamaktan akmış olucak, bu sahneyide şart koşuyorum, değerli yönetmenimize duyurulur, şarkıdan dolayı bir kez daha tebrik edilir sıla hanım kızımız....


Üstat'da yayınlanma tarihi: 13 Aralık 2008

Güncel edit 1: şarkının adı da kenar süsü, sanırım klibi de yayınlandı ama tahmin edildiği üzere benim hayalim gibi olmadı:)


Güncel edit 2: Bu albümün 5 şarkısı gerçekten çok güzel ama albüm tuttu mu tutmadı bundan emin değilim.

Hiç yorum yok: