11 Kasım 2008 Salı

"hiçbir şey yerini tutamaz"

Filmdeki sahnelerden bir fotoğraf olsaydı daha haklı olabilirdim biraz sonra yazacağım satırlarda.
Ama siz yinede dikkatli incelerseniz Cemal Hünal'ın (Asi'deki Kerem, Issız Adam'daki Alper) Sinan Tuzcu'ya ( Yol Arkadaşım'daki Sertaç, Ihlamurlar Altındaki bıyıklı ve itici olan kişi ) ne kadar benzediğini farkedebilirsiniz.
Ben dün filmi izlerken birkaç kez resmen Sinan Tuzcu yahu demekten kendimi alıkoyamadım.

Zaten kendisini acaippp ama acaip seviyorum, çok beğeniyorum, ama karısını da sevdiğimden, beğenim belli bir saygı düzeyinde kalıyor, yani vesselam alakasız olarak onunda yazdığı oyuna gidesim var, tiyatro ile bağ oluştururum belki kendisi sayesinde.
İlk defa bir benzetmemin başkaları tarafından da kabul göreceğine inancım var, bu yazıyı da bundan ötürü yazdım, haydi bakalım hayırlısı....



Hiç yorum yok: