10 Kasım 2008 Pazartesi

"hem oyundum hem de oyunumu bozandım"


Piyale Madra - Ademler Havvalar sayesinde 3 konuya kısaca özet yapabilme şansı elde ettim, yazıya foto arama derdinden de kurtuldum pek şahane oldu. Obama da Obama diye bir haftadır herkes pek sevinçli. Cidden pazarlama sen nelere kadirsin demek istiyorum. Tv alemleri bizi olmamızı istedikleri kişi yaparken hiç yorulmuyorlar bence. Öylesine saf ve işlenmeye bir hamurumuz var ki halimiz içler acısı. Seçim sonucunda sevinen, ağlayan Amerikalıların bazı şeylerin değişeceğine dair olan umutlarına hayran kaldım, ben mesela bugün mevcut iktidar değişse, ters düz olsa da bu ülkede bazı şeylerin hiç ama hiç değişmeyeceğine dair umutlarımı satılığa çıkartalı çok oldu mesela.



Erkekler aptal falan değilller tabii ama bazı konularda hatunlar o kadarrrrr çok şey düşünüyorlar ve bu düşünceleri o kadar kompleksleştiriyorlar ki, erkeklerin bizi anlamasını beklemek, anlamadıkları için agresifleşmek boşuna bir çabadır ama çoğu hatununda alın yazısıdır kanımca.

Ben liste hadisesinden vazgeçeli bir süre oldu ama hala kendimi yoracak hallerde devam ediyorum hayat oyununa o yüzden de hayatı en iyi şekilde yaşamak hali benim için ütopyadır . Sizin listeleriniz yoksa, hayat çokda komplike değilse benden size bir kucak dolusu tebrik, saygı sevgi ve alkış.


1 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

liste yapmadan yaşayamıyorum, mutlaka birşeyleri unutuyorum. öyle dalgın, aklı havada biri de değilim ama illa ki birşeyler eksik kalıyor, tam olmuyor.
ikinci sıradaki karikatüre bayıldım! (aslında piyale madra'nın tüm karikatürleri kadınların hayatını şahane özetliyor)