28 Kasım 2008 Cuma

"gölgesizim her gün her yerde"



Candan Erçetin'in yeni şarkısı, ne kadar uzun zamandır Candan Erçetin dinlemediğinizi ve aslında bunun ne kadar da büyük bir eksiklik olduğunu hatırlatıyor size. Sağolsun pek de hissiyatlı bir şarkı insanı buruk yapıyor. Zaten bugün buruğum yani, şu işteki en yakın arkadaşım bugün ayrılıyor, kendisi 3 gündür sakatlanmak mazeretiylende işe gelmediğinden eşyalarını da ben topladım. Onun gitmesinden ziyade, ne kadar yalnızdım, şimdi daha da yalnız olacağım fikri süper geliyor cuma cuma.




Neyse hissiyatı derinleştirmeyelim, ben kimim derken mavi sakal'ın ben kimleyim'ine de hatırlıyor bünyeler. Yani aslında haftasonu klibini görünce yaa dur dinliyim tekrar şu şarkıyı falan diyorsunuz. Güzel şarkı, benim için daha da özeldir falan... Candan Erçetin sözlerini feri yazmışken bende bunu yazıyım istedim, zira bu şarkısının sözlerini gönderildiğinde de ilk tepkim aa bakın bide bu şarkı var demek oldu, şimdi bu tepkimi geneiş mecralara duyuruyorum. Dream'de bazen yayınlanıyor ama siz yinede youtube.a da danışabilirsiniz.




ben kimleyim


ben nerdeyim


sessizlik kanimdan daha agir


ben kimleyim


ben nerdeyim


yaslarim yaslarimdan daha agir


ben kimleyim


ben nerdeyim


sessizlik kanimdan daha agir


ben bekledim


ben sevindim


yaslarim yaslarimdan daha agir


bir agirlik çöktü anlarima


bu agirlik hersey uzak bana


bir agirlik çöktü hayatima


bu agirlik herseyden zor bana


ben neyleyim ben çok sevdim


sensizlik senleyken daha agir...




şarkının ve yazının ana fikri de " bir ağırlık çöktü bana " mısralarındadır... 2009 bir gelsin herşey kuş gibi hafif olacak inançlarım ile satırlarıma son verirken, sizin cumanızın bende katbe kat güzel olmasını temenni ediyorum.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hey gidi mavisakal..
nede güzel soylemis degil mi ? :)
o album'un butun sarkilari güzel ve özeldir hemen belirteyim diger sarkilarinida dinleyiniz..
hemen iki yolu hatırlatalım

Neden soruyorsun,
nereye gideyim
iki yol var demiştin
hangisini seçeyim
korkma bebeğim
hepsinin sonu aynı
çok yukarlarda biriymiş
bunları yaptı
neden soruyorsun
nereye gidiyorum
iki yol var demiştin
birinden gidiyorum
gözyaşları bebeğim
hepsinin sonu aynı
birinin eksiği
birinin fazlası
birdenbire boşalan yolların
ortasındayım
hedefler hep
çok çok kolay olmuştu
nereye nereye nereye
gideyim
korkma bebeğim
hepsinin sonu aynı
çok yukarlarda biriymiş
beni aldı

fuhrerschein

Fery... dedi ki...

bir ağırlık çöktü bana...

neden hep bu his, erken değil mi daha, şimdinin nasibi buysa ileriki yaşlarda ne olacak korkum var...