21 Kasım 2008 Cuma

"ellerine sağlık"




Eski dosta yeniden kavuşmamızı sağlayan bütün iş adamlarına, sermaye sahiplerine, emekçilere, fındıkları sebebiyle ordululara herkesçiklere selam ediyorum.

Yeni Tadelle'yi de tattım gördüm kaliteden ödün vermemiş arkadaşlar, ellerine sağlık diyoruz, marketlere koşuyoruz:)

Bu sefer de batarlarsa tadelle için ben bile birşey yapamam, onun için toplu alımlara bir an evvel başlayamakta fayda görüyorum.
Ne diyelim yuppiyayeeee:)
ps 1: Ekteki Efes Pilsen fotosu, google görsel'de tadelle aramam sırasında karşıma çıktığı için nostaljik amaçlı yazıya iliştirilmiştir.
Ps. 2: Fatih Terim'li tadelleci reklamını da hatırladım bu sayede, ama imkanlar sınırlı alın reklamı izleyin diyemedik tabii:(
ps.3 : Tadelle ile ilgili üstat'da bir yazı yazmıştım , tarihini hatırlamıyorum ama tadelle tutkumu anlamak için o yazıya da bakabilirsiniz:)

4 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

Tadelle'nin yeni sahipleri tanıdıktır, kapına bir kasa göndertiyim istersen, keyifsiz olduğun bugünlerde iyi gelir :)

malumafatrus dedi ki...

yeni iş adresimiz gebze dolaylarında olacak, kasayı seve seve oraya kabul edebilirim. Ama moral bozukluğuna gerek olmaksızın hergün bir tadelle bu fani bünyeme iyi gelecektir eminim:)

kusburnu dedi ki...

gebzeye depo yapalım.. ne de olsa orası zaten depo.. bi depo dolusu tadelle.. içinde depresif hauzvayfsss.. sen ve ben.. etrafta kırmızı saçık tadelle ambalajları..

malumafatrus dedi ki...

ben zaten yemekhaneye de gitmeyeceğimden, damardan çikolota ile beslenebilirim:) Kimselere söylememiz lazım ama gizli tadelle hazinemizi