24 Kasım 2008 Pazartesi

"ben umut satın alırım ard arda geçse de bu seneler"



Değerli ev arkadaşım ( aynı zamanda en yakın arkidişim) bilginin yarın doğumgünü.

Bu kaçıncı doğumgünü kutlayışımız diye düşündüm 11'e dayanmış rakam, biraz ürktüm, biraz geçmişi hatırladım tebessüm ettim, biraz "kaybolan yıllar" haline büründüm en nihayetnde tuhaf oldum...

Belkide yaşlanmadık sadece yıllandık diyeceğim çok sevgili kalıbı olacak ama eski dostlar anlar halimi, o bu yazıları okumaz zaten ben ona bilahere doğumgünü kartında özet geçerim.

Zaten benim için de 2008 de gitti gidiyor. Çok söyledim söylemeye de devame deceğim çift haneli yıllardan hayır görmedim hiç, bunun içindir ki iyimserim, heyecanlıyım 2009'u bekliyorum, krizdi yaşlılıkdı dertlerini bir sürelik göz ardı ediyorum.

Hiç yorum yok: