24 Ekim 2008 Cuma

"zaman iksiriyle toplar bizi"


Topu topu sadece iki kere izlediğim bir pınar süt reklamı var. Daha yeni ekranlarda gösterilmeye başladı sanırım, sanal alemde de hakkında bişey yazılmamış ama ben çok sevdim hemen sizinde kulağınıza çıtlatmak istedim. Pınar beyaz reklamları süper olan, pınar beyazı bitince ühü ühü ağlayan ufaklık gibi pınar süt reklamımızda çocuk konulu, ama zaten reklam unsuruda çocuk sütü. Reklam sloganımızda şu "annem beni hep taklit ediyor". Ben şöyle yapıyorum, annemde yapıyor falan filan. Ardından diyor ki, ben süt içiyorum, annemde içiyor ama benimki farklı, üzülmesin diye öpüyorum annemi, o da beni öpüyor diyor duygusal bir sahne oluyor ardından da süper sevimli bir şekilde " öpmek taklit sayılmaz bence " diyor ki, ben reklamı, çarşamba gecesi uyuklama esnasında görmüştüm hemen, bu lafa vuruldum, uykuda unutmayım diye not bile aldım ama reklamı daha sindire sindire izliyemedim.
Çizgi film izlerken mi daha çok yayınlanır bilemediğimden de, reklamarı boş boş izliyorum sizi aralarında. Burdan da Pınar süt'e tebriklerimi sunuyorum, gün itibariyle kariyer hedefimi bağyan cengiz semercioğulculuk olarak ilan ediyorum, gidiyorum.
Üstat'da yayınlanma tarihi: 30 Mayıs 2008

Hiç yorum yok: