23 Ekim 2008 Perşembe

"zaman değil geçen,ömürmüş anlamadık"



An itibariyle sabahları kalkıp sahil boyunda uzunca bir yürüyüş yapmak, gazetelerimle beraber mutlu olabileceğim bir kahvaltı sonrasında güneş gözlüklerimin arkasında kitaplar okuyup müzik dinlemek istiyorum.

Yediğimin yemeği, içtiğim sayısız çayı ödeyebilmek için kaynağı belli olmayan ( bir nevi offshore ) sihirli bir banka hesabım olsun istiyorum.

Ömrümün her güneşli gününde Arnavutköy'den kalkan vapurla kanlıcaya ulaşmak, öle aptal şapşal manzaraya bakmak, uyuşmak düşünmemek istiyorum.

Havanın/ hayatımın bulutlu olduğu günlerde ise kabataş kahve dünyasında haftasonları yer bulamamanın acısını çıkartmak istiyorum. Yediğim içtiğim alacağım kilolar ve zararları konusunda mucize çözümlerle dinç, enerjik ama dingin ama öle böle, ama güzel zamanlar geçirmek istiyorum.

Sihirli hesap kısmını çözersem de bu süpersonik hayallerim için engel kalmaz inancım olduğundan heyecanlıyım, daha yolun başındayım...

Hoppidi hopp hopp
Üstat'da yayınlanma tarihi: 8 Nisan 2008

Hiç yorum yok: