23 Ekim 2008 Perşembe

"vücut iklimimin kimyası"


Şimdi sayın okur, haftanın başı yazılabilecek nice güzel şey mevcut olabilir...

Ama saatler ileri alındı, gözlerim açılAMIYOR, hava soğuk, günlerden Nisan 1 ki ben safın tekiyim kandırılma ihtimalimin de hayli yüksek olması sebebiyle gergin olduğum birgün...

Eğer mobile bir insan olsaydım, pazar günü yazacağım bir yazı bu ama fırsat, imkan dahilimde bugün yazabiliyorum, pek dedikodusal pek gözlemsel ama işte iç rahatlatma yazısı, yazıp ohh diyeyim istiyorum.

Şimdik ben deniz, küçükken gerçekten fevkalede hırslı daha da doğrusu inek bir insandım... Bu ivmem ilkokuldan liseye doğru azalan bir oranla seyir izledi. Üni. de hırsım falan filanım yoktu, burnu sürtülmüş ben ve kırpılmış hayellerim vardı, hayat bana planlarımı revize ettirmişti, artık ben böyle bir bendim ki buna dairde şikayetim yoktu...

Ama ne olduysa o zamanlarda oldu, hırs hadisesine bürünmüş insanlar bana fevkalade itici gelmeye başladı... Biraz da anlamsız ama daha çok tehlikeli bulmaya başladım bu türleri.. Hele ki kadının hırslısından uzak durmayı seçtim ki, önceliğim hayat huzuru olduğu için buda bir nevi arınmaydı benim için, memnundum, mutluydum, sakindim...

(Yine ) Ama bir dağ başına çıkmadığınız sürece etrafınız insan kaynayacağından, bu hadiselerler karşılaşmama garantisini elde edemiyorsunuz, netekim bazı hırslıların dibinde bitiyorsunuz, hayat anlamsız oluyor, kaçmak istiyorsunuz, kaçamıyor, sadece yazı yazıyorsunuz, ilgili kişinin okumayacağının gönül rahatlığı ile:)

Fazla gizem yapmanın anlamı yok, ana konu hırslı kadınları sevmemem ki, güncel bir örnek olarak da Gülben Ergen ismini vermek istiyorum. Ayşe Arman röportajınıda okuduktan sonra, benim hayatım çok ideal, ben süper sıradışıyım falanım filanım hallerini daha net gördüm, ayyy dedim, ufff de dedim, orta derecedki hırslarımla, kendi azmim ile yoluma devam etmek, görmek istemediklerim için uykulu gözlerimi kapatmayı tercih ettim, kendi kendime terapi oldu, güzel oldu netekim....

Belki şimdi de gözlerimi kapatırsam günlerden cuma olur, hayat anlamlanır, veya hayatın anlamı cumadan salıya kayar bilemedim, ama şimdilik iyimserim, fırsat bulursam sağlık için uzak durulması gereken yiyecekler gibi uzak durulması gereken insanlar listesi yapıp vizyon misyon stratejimizi genişletebileceğimize inanıyor, gözlerinizden öpüyorum.

Satırlarıma Kenanım Doğulumun Ben o Değilim adlı eserinin mısraları ile son veriyorum, yazımın anlamına anlam ekliyor bütünlük de tavan yapıyorum. Peh peh peh

"karanlık dünyam içinde kördüğüm bitmeyen çileymiş sanki ördüğüm"
Üstat'da yayınlanma tarihi: 1 Nisan 2008

Hiç yorum yok: