23 Ekim 2008 Perşembe

"tüm alışkanlıklar çoçukluktandır""



Yeni sezonu beklerken, eski bölüm tekrarları yapılırken geçen yıldan bir Pushing Daisies yazısı;


Efendim ben bu dizinin sadece ve sadece 2 bölümünü izledim. Dönen fragmanlarında pek kanım ısınmıştı ama asıl atraksiyon ilk bölümde oldu. Evvela Ned’e bayıldım. Bana birilerini andırdığından mı bu sempatim diye düşünsem de cevabın bu olmadığını biliyorum. Bu dizi aslında TV’nin yapması gereken, gerçekten çıkıp bir hayale inandırma işlevini o kadar tatlı yapıyor ki, eriyorsunuz, saçma salak tebessümle 3. tekrarını da izlemek istiyorsunuz...

Sözlükdeki yorumların bir kısmını okudum, bende oluşan hissiyatların benzeri bir çok kişide de oluşmuş ki, bundan dolayıda bahtiyarım. Masamdaki cnbc-e takviminde mart ayı nezninde ned var, suratında bir aptal tebessüm elinde bir papatya ve ben takvimi tarih amacından ziyade fotoğraf çerçevesi amacı ile kullanırken, dizinin kısacık süresinde üzerimde yarattığı bu çerçevede toplayabiliriz.

Seviyorum, izliyorum, izleyin diye değil, birgün denk gelipte suratınızda benim bahsettiğim tebessüm oluştuğunda tuğba demişti diyeseniz diye de yazıyorum.


i wanna hold your handddddddd, i wanna hold your hand diyerek gidiyorum.


Üstat' da yayınlanma tarihi: 3 Mart 2008

Hiç yorum yok: