20 Ekim 2008 Pazartesi

"sona geldik birlikte başladığımızın"

çok değil kısa bir süre önce; herkes bloga geçse de ben space.imi kullanmaya devam edeceğim dedim. O zamanlarda blog neyim yoktu ben burda yazı yazıyordum hissiyatı mevcuttu fazlasıyla bence. Ama işte insan değiştikçe, tüm doğrular yanlış da olabiliyor.
Spacesahipçisi olarak hala ara sıra yazıcam ama artık asıl yoluma burda devam edeceğim.
Eski yazıları belki kopyalarım, belki orda bırakıp nostaljisine devam ederim.
Başlık yeni bir blog için absürd biliyorum ama çok sevdiğim çok kullandığım bir Tuna Kiremitçi satırıdır bu cümle ve tamda bir sonu ifade eder. Yeni bir başlangıçtayken başka bir dönemi bitirmenin burukluğundan blog alemine merhaba diyorum...
Ve sanırım çok heyecanlı ayrıca yolunda fevkalade başındayım.

3 yorum:

Nuray dedi ki...

çok çok hemi de çok hayırlı uğurlu olsun:) ne denir ki başka:) ama benim ilk göz ağrımdır "ustad" hep de en değerlisi olacaktır. gerçi ilk yazında sölediğin giib insan değiştikçe yapmam hissetmem dediği şeyleri de hissedebilir:) açık kapı bırakmalı:)
blogunda d apaylaşımlar arttıkça o da sevilecektir muhakkak:)

Fery... dedi ki...

çok doğru bir karar, budur ya ohhhh çok şükür :)

hoş geldin canım :)

kelime doğrulamayı kaldırsak nsl güzel olr :) doğrulayalım bakalım...

malumafatrus dedi ki...

eskisi bırakılmadı, lütfen yanlış anlaşılma olmasın. O halen eski gözbebeğim, birçok yazımı ben bile unutmuşum bu blog sayesinde keşfediyorum hatta:)

Spacesahipçisi devam ederse bahtiyar olurum.

Hoppidi hop hopp