23 Ekim 2008 Perşembe

"sevdim ben olmayı seninle sensizliğimde "




"Bir şeyi istediğimiz zaman hep onun çekici yanlarını görürüz, onu elde ettikten sonra da hep kötü yanlarını buluruz. "


Bu cümleyi tamamen ekonomik literatür çalışmaları yaparken gördüm. (komik ama)

Cümle alakasız olarak günün sözü kısmında geçiyordu ki, buda biraz anlamsızdı...

Ama cümlenin anlamı bu gerçeklere karşın gölgölenmedi...

fEVKalade yazması zor bir kelime olsada, bu cümlenin gerçekliğini anlatmak için bence en uygun kelime...
Bu hadiseyi gönül , iş ıvır zıvır her hadise için düşünün aynı doğru sonuca çıkar...

Acı mı acı gerçek mi gerçek...

Peki ne yapmak gerekir yani aslında birşey yapmak gerekir mi? Sanki bir müdahele planımız olmalı, yoksa hayat bu memnuniyetsizlik, tatminsizlik haliyle geçmez.. Belkide kendim sürekli şikayetçi olduğumdan bütün dünya öle sanıyorum , en azından buna cevap verin öleyse sizde bu cümleyi okuyunca benim gibi, tamda dediği gibi hissine kapıldınız mı kapılmadınız mı?

Kapılmadıysa ben niye kapılıyorum, sakatlık bende mi?

Hoppidi hopp hopp

İmza; derin haliyeti ruhum



Üstat'da yayınlanma tarihi: 2 Nisan 2008

Hiç yorum yok: