22 Ekim 2008 Çarşamba

"serzenişte"


Kendi kendime bir anket yaptım ve dedim ki;

Hayatında bugün ölmediysem artık ölmem diye düşündüğün zamanlar oldu mu? Diye sordum

Dün diye cevap verdim,

En son elinin kolunun bağlı olduğunu ve bir köşeye sıkıştığını hissettin? diye sordum

Dün diye cevap verdim.

Birgünün ne kadar uzun olabileceğini düşündün ? diye sordum

Her saniyeyi bir saat uzunlukta yaşayacak kadar diye cevap verdim.

Geçmişe dair bir günü silmek ister misin diye sordum?

Evet, dünü silmek isterdim dedim.

Peki neden bu hissiyat dedim?

Utanmadan bide hala neden mi diyorsun demek geldi içimden sustum.

Bugünde delirmediysem, akıl sağlığıma güven duymalıyım dedim.

Anket bitti, serzenişim yerinde saydı , yinede serzeniş olarak kişisel tarihimde ve space.imde yerini buldu.

Üstat'da yayınlanma tarihi: 31 Ocak 2008( dün gibi hatırlarım 30 Ocak 2008'i de)

2 yorum:

Fery... dedi ki...

Neydi bunu hissettiren?

malumafatrus dedi ki...

Bizim şirketin bundan sonra olacağı yerde uuzun upuzun birgün geçirmiştim, 22.00'de çıkmıştık ordan ve ben sırf da toplu taşıma aracı olmadığından mahkum kalmıştım, misafirliğe giden çocuğun annesinin ve babasının gözünün içine bakması gibi bakmıştım herkesin gözüne gidelim artık diye... Şimdi bir ömür orda kal diyorar ya, üzülsem mi ağlasam mı bilemiyorum