24 Ekim 2008 Cuma

"sen söyle hayat"



"sezenaksuşarkılarısöyleyenler" diye bir grup kurulsaydı, eminim ki kendi aralarına Ferhat Göçer'i dahil etmek istemezlerdi. Türk pop piyasasında SA şarkısı seslendiren gerçekten çok insan var, ama neden bilinmez son dönemde en şanslı olarak FG'i görüyorum ben.

Belki bu şanstan ziyade iş bilmektir, ama bu konuda Gülben Ergen büyüktür FG derim ben. BU yazıda ismi geçen FG'yi de , GE'yi de sevmem. Genelde tapılası bir sevgiyle izlenilen SA hayranlığımda mevcut değildir. Hani yani objektiflikse objektif bir yazı yazıyorum gibi geliyor bana. Ama sayın okur yani FG sevmiyorum da bu adamın her albümünden en azından 2-3 şarkıyı çok beğeniyorum ben. Nedense bu şarkılarda hep SA sözleri oluyor. Mesela geçen albümden İzmir Yanıyor da müthişdi, ilk albümde de 2 favorim vardı, sevdik dinledik şarkıları, utanmadım bedava diye konserine bile gittim hatta. Bu sene yine bedava olsa gitmem diye düşünüyorum, çünkü adam international konser yapıyor ki, hiç gelemem o hallere.

Neyseciğime efendim, SA sözleri, hayran olun olmayın şapka çıkartılacak bir hadise. Kendisinin de bu sebeplen, pek normal olmamasını kabul ediyorum. Yakınındaki adamların, pıtır pıtır uzaklaşması da bu hadiseye ilişkindir. Haklıdır haksızdır bilemem ama özel ve farklı olduğundan eminim. FG ise SA ile çok yüzgöz olmadan, çat çat diye en şahane şarkıları mı alıyor, sesine mi çok yakışıyorda şarkılarda daha mı güzel olabiliyor bilmem de, her türlü sebepte netice aynı olduğundan tebrik şeyettiriyorum ikisinede.

Herkes zaten yol çoktan bitti'den bahsediyor ondan ben sadece Bir dua gibi sözlerini çalıyorum, buyrun okuyin, isterseniz youtbe'e danışıp, tüm yasaklara rağmen şarkıyı dinleyin.


Sende de iz kaldı mı bu talihsiz hikayeden?Dayanıyor mu kapılarına anılar aniden?Göğsünü sıkıştırıyor mu zaman zaman?Hiç faydası yok bilsem de gitti giden…
Geçilmiyor acıdan dünya yanıyor ölüyor musun?Kendi acına gömülmekten mahcup oluyorsunGünden kovsan geceden giriyor bıçak gibi hasretUykularında çığlık çığlığa çağırıyorsun…
Gel.. Gel ne olur gittiğin yerdenHayat çok sert çekilmiyor sensizHayat çok sert katlanmak zor sensiz
Bir dua gibi adını tekrarlıyorumAteşe verdim ömrümü yakıyorum


Sözlerde Onno Tunç'a dır herhalde diye düşündürsede, Uzay Hepari'yı da unutmamak gerek der, ikisine de rahmet, SA bitmeyen acılarına yazdığı sözlerin şifa olmasını dilerim. ( cümle manasız olabilir pek takılmayın)

ps. sen söyle hayat'ı da "ben hep bekledim hiç giden olmadım " sözlerinden ötürü SA yazmıştır diye düşünmekteyim, ama daha elimde kesin kanıt yok birde şarkıyı benim mediaplayer ne hikmetse çalmıyor ondan fikriyat ve yorumlarımı şimdilik askıya alıyorum.


Üstat'da yayınlanma tarihi: 30 Mayıs 2008

Hiç yorum yok: