21 Ekim 2008 Salı

"bir başka bakacağım günlere"


Myspace'e o kadar yazı yazmışken bu blogu sahipsiz görmeye gönlüm el vermez:)

aradan yazıları araklayacağım ama büyük ihtimalle tarih anlamında geri geri gideceğiz.

Şimdilik, yakın tarihten başlayıp, aklıma esenleri buraya kopyalayacağım ; ısınma turları için tanıdık bişeylere ihtiyacım var çünkü:)

Ustat ile ortak yayın:

Gecikmiş bir karar biliyorum.

Nedendi bu ısrar bunu da bilmiyorum.

Ama işte Cumartesi sabahı dank etti bazı şeyler kafama.

Sabahın köründe artık değişiklik yapmalıyım diye uyandım.

Ardından düşündüm haklı sebeplerim vardı.

Ben gmail insanıydım. Öyleki insanların gmail olmaksızın yaşayabileceğini de idrak edemeyenlerdenim. Hotmail kullanıyorsam, msn’e girersem sadece space sebepliydi. Şekil şemal teknolojik aksaklıklara rağmen ilk göz ağrım falanım filanım diye sabrettim, devam da ederdim ama birçok şeyden sıkıldığım gibi bundan da sıkıldım.

Şimdi hareket vakti.

Zamanım olduğu ilk anda kendime bir blog oluşturacağım. Eski yazılarımı kopyalar mıyım burda mı kalır emin değilim.

İlk sorunum blog adresim, önerilerinizi merak ilen bekliyorum.

Bu Pazartesi de böyle bir niyetimiz olsun, haftaya Pazartesi inşallah temellerini de atmış oluruz.

Haydı bakalım diyor, destekçiklerinizi bekliyoruz.

Galiba bu cümleyi kurmanın en doğru anındayım, ve bu fırsatı kaçıramam.

sona geldik birlikte başladığımızın....

3 yorum:

gultig dedi ki...

efendim hayirli olsun, ama unutmayiniz ki benim de bir blogum var, bir zamanlar yaptiydim, basligim da bir hayli sacma sanirim :) burdan takip daha kolay kullanim daha kolay :)

gultig dedi ki...

ahanda bu da blog adresim: http://gultig52.blogspot.com/

malumafatrus dedi ki...

çok teşekkür ederim. Daha acemiyim bu ortamlarda, ısınma turlarından sonra fırtına gibi eseceğim, sende azıcık yardım et de şekil şemal yapalım bari:)